Na ja, tot na komend weekend. Dan mep ik jullie namelijk weer met meer dan 100 bordjes uit Beieren en Oostenrijk om de oren, al kan ik zelf eigenlijk nauwelijks lopen
stationsnaambordjes
-
Fles
Re: stationsnaambordjes
Ah, het is Het Grote Wetteren Topic geworden
Na ja, tot na komend weekend. Dan mep ik jullie namelijk weer met meer dan 100 bordjes uit Beieren en Oostenrijk om de oren, al kan ik zelf eigenlijk nauwelijks lopen
-
enrico8509
Ik heb het online gezet op de nieuwste nieuws site
http://www.nieuws.be/nieuws/Verbouwing_ ... f68ce.aspx
http://www.nieuws.be/nieuws/Verbouwing_ ... f68ce.aspx
-
Fles
Ach, het is bij 98 gebleven, het spijt meFles schreef:Dan mep ik jullie namelijk weer met meer dan 100 bordjes uit Beieren en Oostenrijk om de oren,

Laatst gewijzigd door Fles op 08 sep 2008, 19:36, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Bartjedj
-
Fles
Dat om te beginnen jaDietrich schreef:Genoeg tijd, geld, goesting en een camera.
-
Fles
Nee, die hoek van t land moet nogjymmbco schreef:fles, heb je oostkamp al ?
-
Bert
Nog eentje voor in de collectie:
Nu zal je het niet meer op foto kunnen zetten, rara waarom? 
Nu zal je het niet meer op foto kunnen zetten, rara waarom? Re: stationsnaambordjes
ik weet waarom Bert een origineel exemplaar heeft dat niemand anders hier op foto zal hebben. Het waarom van dit bordje leggen we later uit.
-
13'erke
Jawel, zijnde in twee stukkenSteven schreef:ik weet waarom Bert een origineel exemplaar heeft dat niemand anders hier op foto zal hebben. Het waarom van dit bordje leggen we later uit.
-
Bert
Begin maar te plakken.13'erke schreef:Jawel, zijnde in twee stukkenSteven schreef:ik weet waarom Bert een origineel exemplaar heeft dat niemand anders hier op foto zal hebben. Het waarom van dit bordje leggen we later uit.
Ik heb anders nog een buske pritt over.
-
Bert
Niemand die zich waagt aan een gokje?Bert schreef:
Nu zal je het niet meer op foto kunnen zetten, rara waarom?
Zoek eens de plaats, kijk wie er rijdt op dat spoor en denk nog eens goed na.
De foto is vorige week vrijdag genomen.