Pagina 112 van 124
					
				Re: Modernisering Breaks
				Geplaatst: 31 okt 2018, 10:45
				door Jan-Mark
				Zes stuks.
			 
			
					
				Re: Modernisering Breaks
				Geplaatst: 31 okt 2018, 12:33
				door Steve
				4 + 6 = 10, dat zou dan betekenen dat er 0% reserve is bij die niet-gerenoveerde stellen, als er eentje op Maastricht-Luik(-Hasselt) uitvalt is het einde verhaal en hopen dat er een klassiekje beschikbaar is... zijn er dan zo weinig MS80 beschikbaar dat ze die 4 andere niet-gerenoveerde stellen per se elders in het land moeten inzetten?
			 
			
					
				Re: Modernisering Breaks
				Geplaatst: 31 okt 2018, 19:44
				door rvdborgt
				Marcad schreef: ↑31 okt 2018, 10:41
Dit morgen, ik heb 4 van deze 10 breaks gezien in Leuven.
420 was op een trein Leuven-St Niklaas
De 3 andere 382,404,415 op verschillende IC treinen Luik-Quiévrain.
Hoeveel hebben ze dagelijks nodig voor de diensten naar Maastricht ?
 
3 in het weekend, een paar meer door de week want dan rijden ze door naar Hasselt.
Groetjes,
Rian
 
			 
			
					
				Re: Modernisering Breaks
				Geplaatst: 31 okt 2018, 20:04
				door Jan-Mark
				In het weekend zijn er maar 2 nodig, ze kruisen enkel ter hoogte van de grens.
			 
			
					
				Re: Modernisering Breaks
				Geplaatst: 31 okt 2018, 20:17
				door Dieselfreak
				Deze avond was tijdens het journaal op één nog een niet-gerenoveerde vanbinnen te zien, namelijk stel 367. Aangezien dit stel al gemoderniseerd is sinds 22/09/2017, moet deze opname dus al een behoorlijke tijd geleden gemaakt zijn.
			 
			
					
				Re: Modernisering Breaks
				Geplaatst: 31 okt 2018, 23:27
				door rvdborgt
				Jan-Mark schreef: ↑31 okt 2018, 20:04
In het weekend zijn er maar 2 nodig, ze kruisen enkel ter hoogte van de grens.
 
Herstel, je hebt gelijk. Ik moet beter tellen...
Groetjes,
Rian
 
			 
			
					
				Re: Modernisering Breaks
				Geplaatst: 03 nov 2018, 10:29
				door Dieselfreak
				Gisteren heb ik tussen Luik-Guillemins en Luik-Sint-Lambertus (het vroegere Luik-Paleis) nog in de niet-gemoderniseerde 387 gezeten.
			 
			
					
				Re: Modernisering Breaks
				Geplaatst: 07 nov 2018, 10:06
				door Eric0641
				rvdborgt schreef: ↑31 okt 2018, 23:27
Jan-Mark schreef: ↑31 okt 2018, 20:04
In het weekend zijn er maar 2 nodig, ze kruisen enkel ter hoogte van de grens.
 
Herstel, je hebt gelijk. Ik moet beter tellen...
Groetjes,
Rian
 
Door de weeks zijn het er ook maar 4. Als ik me niet vergis. Kruising te Eijsden en een kruising in Liers.
Correctie toch 6. Ook nog een kruising in Tongeren.
 
			 
			
					
				Re: Modernisering Breaks
				Geplaatst: 07 nov 2018, 12:42
				door spurt2244
				NMBS is aan het kijken of ze de dienst tijdelijk moeten knippen in Visé. 
Vernieuwde Breaks hebben nog geen toelating voor Nederland.  
Groeten uit Nederland.
			 
			
					
				Re: Modernisering Breaks
				Geplaatst: 07 nov 2018, 12:55
				door Eric0641
				spurt2244 schreef: ↑07 nov 2018, 12:42
NMBS is aan het kijken of ze de dienst tijdelijk moeten knippen in Visé. 
Vernieuwde Breaks hebben nog geen toelating voor Nederland.  
Groeten uit Nederland.
 
Dat is schijnt het van de baan. De kans is wel reeel dat de dienst in Luik terminus is.
 
			 
			
					
				Re: Modernisering Breaks
				Geplaatst: 07 nov 2018, 19:39
				door rvdborgt
				spurt2244 schreef: ↑07 nov 2018, 12:42
NMBS is aan het kijken of ze de dienst tijdelijk moeten knippen in Visé. 
Vernieuwde Breaks hebben nog geen toelating voor Nederland.  
 
Iedereen, behalve de zwarte doos die  B-Technics heet, probeert dit juist te voorkomen. Voorlopig gaat dit nog niet door.
Groetjes,
Rian
 
			 
			
					
				Re: Modernisering Breaks
				Geplaatst: 07 nov 2018, 20:01
				door Davy
				Ik snap sowiso die optie niet... Er zijn toch nog klassiekjes voorhanden?
			 
			
					
				Re: Modernisering Breaks
				Geplaatst: 07 nov 2018, 20:02
				door Steve
				En MS75 als die dan toch opnieuw Nederland binnenmogen, of geldt dat enkel voor Roosendaal?
			 
			
					
				Re: Modernisering Breaks
				Geplaatst: 07 nov 2018, 20:38
				door groentje
				Davy schreef: ↑07 nov 2018, 20:01
Ik snap sowiso die optie niet... Er zijn toch nog klassiekjes voorhanden?
 
Depot Hasselt kent de klassiekjes niet.
 
			 
			
					
				Re: Modernisering Breaks
				Geplaatst: 07 nov 2018, 20:38
				door Zwoopaman
				MR75 is enkel toegelaten in Roosendaal.