Pagina 2 van 2
Re: 24-09-2011 | Opendeurdag TW Schaarbeek
Geplaatst: 25 sep 2011, 15:31
door wbrm
Ik heb ook reclame gezien in GVA, dus toch een redelijk groot bereik alles bij elkaar
Re: 24-09-2011 | Opendeurdag TW Schaarbeek
Geplaatst: 25 sep 2011, 19:00
door Bibke
vasonline schreef:Er stond ook nog ergens een blauwe MW 43 of 44 in de buurt van de vlottende kabines
Dat is een 44 maar die valt niet meer te restaureren.
Re: 24-09-2011 | Opendeurdag TW Schaarbeek
Geplaatst: 25 sep 2011, 21:45
door vasonline
Bibke schreef:vasonline schreef:Er stond ook nog ergens een blauwe MW 43 of 44 in de buurt van de vlottende kabines
Dat is een 44 maar die valt niet meer te restaureren.
Ok! Ik vroeg het me af wat die daar deed

Jullie hebben er al een keertje mogen naar kijken?
Mvg
Re: 24-09-2011 | Opendeurdag TW Schaarbeek
Geplaatst: 25 sep 2011, 22:15
door Bibke
vasonline schreef:Bibke schreef:vasonline schreef:Er stond ook nog ergens een blauwe MW 43 of 44 in de buurt van de vlottende kabines
Dat is een 44 maar die valt niet meer te restaureren.
Ok! Ik vroeg het me af wat die daar deed

Jullie hebben er al een keertje mogen naar kijken?
Mvg
Niet specifiek maar we komen daar in de buurt tijdens onze bezigheden voor het TSP.
Maar ik weet dat de motorwagen niet te restaureren valt omdat ik de vraag had gekregen van het Kolenspoor of ze nog te gebruiken viel. Het antwoord was negatief toen ik navraag deed.
Re: 24-09-2011 | Opendeurdag TW Schaarbeek
Geplaatst: 26 sep 2011, 08:17
door Steve
Nou, het was inderdaad de moeite. Enkele platen.
De 1801:

De stuurpost, let ook op de eerder besproken snelheidsbeperkingen linksboven:

Ander perspectief. Ik vond de stuurpost vooral een bijzonder ruime indruk geven, ook al door de grote afstand tussen de stoel van de TB en de ruiten (houdt mogelijk ook wel een risico in dat er rommel zal komen te liggen op die plaats).

De Desiro:

Met nog volledig ingepakte stuurpost:

Indruk van het interieur. De volgende rijtuigen waren niet toegankelijk en nog volledig ingepakt in plastic:

De stuurpost van de M6bdx. Grappig hoe de aanwezige TBG aan de mensen probeerde uit te leggen dat de pedalen onderaan niet dienden om gas te geven en die pookjes niet om de wisselstand te veranderen... nog een geluk dat er geen HLE23 of soortgelijke loc stond, want welke uitleg had hij dan aan dat stuur moeten geven?!

En tot slot nog de ravissante 5506:

Re: 24-09-2011 | Opendeurdag TW Schaarbeek
Geplaatst: 26 sep 2011, 17:07
door Dirk Jumper
Hallo allemaal,
wat denken jullie wat is beter op te zoeken Merelbeke of Stockem? Wat kan ik in M. en wat in St. zien?
hartelijk bedankt
Dirk

Re: 24-09-2011 | Opendeurdag TW Schaarbeek
Geplaatst: 26 sep 2011, 18:38
door Darko
Re: 24-09-2011 | Opendeurdag TW Schaarbeek
Geplaatst: 30 sep 2011, 16:54
door vasonline
Bibke schreef:
Mvg
Niet specifiek maar we komen daar in de buurt tijdens onze bezigheden voor het TSP.
Maar ik weet dat de motorwagen niet te restaureren valt omdat ik de vraag had gekregen van het Kolenspoor of ze nog te gebruiken viel. Het antwoord was negatief toen ik navraag deed.
[/quote]
Ok!
Dank je voor het antwoord.
Ik vroeg het me af omdat de kast er nog vrij aardig uitzag.
Maar het is niet omdat de buitenkant nog mooi is, dat het binnenin even goed is.
Groetjes
Re: 24-09-2011 | Opendeurdag TW Schaarbeek
Geplaatst: 01 okt 2011, 12:12
door vasonline
Een "paniekfoto" van mij, om een idee te geven:

Groetjes[/quote]