Pagina 2 van 5

Geplaatst: 18 mar 2006, 12:47
door Steven
een probleem verplaats je ni da moet ge oplossen :-)

Geplaatst: 18 mar 2006, 18:45
door Jonathan
Wover schreef:hehe ik zie dat volledig zitten :P

en die IC Kortrijk - Turnhout, waar zou je die dan zoal laten stoppen, want L15 is nu ni echt een IC lijn e (Kortijk - Gent - Brussel - Mechelen - Lier - Herentals - Turnhout dan ofzo?)
Ge zijt Tielen vergeten. Ik heb zelf een dienstregeling gemaakt voor de door mij genaamde IC O:
IC O Kortrijk-Turnhout
Aankomsten staan eerst dan het vertrek:
Kortrijk :48
Gent-Sint-Pieters :08 :09
Brussel-Zuid :47 :49
Brussel-Centraal :53
Brussel-Noord :56 :58
Mechelen :12 :13
Lier :28 :29
Herentals :41 :42
Tielen :48
Turnhout :55

IC O Turnhout-Kortrijk
Van/Naar Uur aankomst Uur vertrek
Turnhout :06
Tielen :13
Herentals :19 :20
Lier :32 :33
Mechelen :47 :49
Brussel-Noord :05 :06
Brussel-Centraal :10
Brussel-Zuid :15 :17
Gent-Sint-Pieters :45 :46
Kortrijk :07

Geplaatst: 18 mar 2006, 19:02
door bartolomew
ik dacht zelf aan een andere verbinding, nl. Turnhout-Mouscron met stops in Turnhout,Tielen, Herentals, Lier, Mechelen, Brussel N/C/Z, Enghien, Ath, Leuze, Tournai, Herseaux, Mouscron

Geplaatst: 18 mar 2006, 19:18
door Jonathan
bartolomew schreef:ik dacht zelf aan een andere verbinding, nl. Turnhout-Mouscron met stops in Turnhout,Tielen, Herentals, Lier, Mechelen, Brussel N/C/Z, Enghien, Ath, Leuze, Tournai, Herseaux, Mouscron
De BTTB wild e reizigers uit Kortrijk ook een betere verbinding geven, dus laat ik hem langs daar gaan :!:

Geplaatst: 18 mar 2006, 19:20
door Jonathan
OO-MSS schreef:de Poperingers zouden dan hun rechtstreekse naar Brussel verliezen
Ah, neen hé. De IC L blijft rijden, wel zonder tussenstop in Sinaai en Belsele.

Geplaatst: 18 mar 2006, 20:11
door bartolomew
volgens mij beter een IC-trein Kortrojk-Gent-Brussel-Leuven-Luik (via HSL 2)- Maastricht

Geplaatst: 18 mar 2006, 20:16
door Jonathan
bartolomew schreef:volgens mij beter een IC-trein Kortrojk-Gent-Brussel-Leuven-Luik (via HSL 2)- Maastricht
Je kunt die dan wel heel moeilijk een halfuurdienst laten doen met de IC L en de IC A :!:

Geplaatst: 18 mar 2006, 20:22
door SIMPY.be
Ooow, yes I11'en uit Poperinge?!

Geplaatst: 19 mar 2006, 00:38
door Henk
Jonathan schreef:
bartolomew schreef:volgens mij beter een IC-trein Kortrojk-Gent-Brussel-Leuven-Luik (via HSL 2)- Maastricht
Je kunt die dan wel heel moeilijk een halfuurdienst laten doen met de IC L en de IC A :!:
Er komt sowieso een tweede snelle IC (via HSL) van Luik naar Brussel. Een verlenging naar Gent en Kortrijk is dan wellicht op termijn een haalbare kaart. En er zou vanuit Maastricht interesse zijn voor zo'n dienst.

Geplaatst: 19 mar 2006, 01:03
door Wover
Jonathan schreef:
Wover schreef:hehe ik zie dat volledig zitten :P

en die IC Kortrijk - Turnhout, waar zou je die dan zoal laten stoppen, want L15 is nu ni echt een IC lijn e (Kortijk - Gent - Brussel - Mechelen - Lier - Herentals - Turnhout dan ofzo?)
Ge zijt Tielen vergeten. Ik heb zelf een dienstregeling gemaakt voor de door mij genaamde IC O:
IC O Kortrijk-Turnhout
Aankomsten staan eerst dan het vertrek:
Kortrijk :48
Gent-Sint-Pieters :08 :09
Brussel-Zuid :47 :49
Brussel-Centraal :53
Brussel-Noord :56 :58
Mechelen :12 :13
Lier :28 :29
Herentals :41 :42
Tielen :48
Turnhout :55

IC O Turnhout-Kortrijk
Van/Naar Uur aankomst Uur vertrek
Turnhout :06
Tielen :13
Herentals :19 :20
Lier :32 :33
Mechelen :47 :49
Brussel-Noord :05 :06
Brussel-Centraal :10
Brussel-Zuid :15 :17
Gent-Sint-Pieters :45 :46
Kortrijk :07
Ik ben Tielen 'vergeten' omdat je zei dat het een IC zou worden, en aangezien Tielen een dorp is van misschien 800 inwoners, vond ik dat niet echt de moeite ;)

Geplaatst: 19 mar 2006, 01:21
door Steven
Henk schreef:
Jonathan schreef:
bartolomew schreef:volgens mij beter een IC-trein Kortrojk-Gent-Brussel-Leuven-Luik (via HSL 2)- Maastricht
Je kunt die dan wel heel moeilijk een halfuurdienst laten doen met de IC L en de IC A :!:
Er komt sowieso een tweede snelle IC (via HSL) van Luik naar Brussel. Een verlenging naar Gent en Kortrijk is dan wellicht op termijn een haalbare kaart. En er zou vanuit Maastricht interesse zijn voor zo'n dienst.
dat zou gent worden normaal want die moet ook nog een extra verbinding bijkrijgen zo ik begrepen heb

Geplaatst: 19 mar 2006, 08:41
door overweg13
Jonathan schreef:
Wover schreef:hehe ik zie dat volledig zitten :P

en die IC Kortrijk - Turnhout, waar zou je die dan zoal laten stoppen, want L15 is nu ni echt een IC lijn e (Kortijk - Gent - Brussel - Mechelen - Lier - Herentals - Turnhout dan ofzo?)
Ge zijt Tielen vergeten. Ik heb zelf een dienstregeling gemaakt voor de door mij genaamde IC O:
IC O Kortrijk-Turnhout
Aankomsten staan eerst dan het vertrek:
Kortrijk :48
Gent-Sint-Pieters :08 :09
Brussel-Zuid :47 :49
Brussel-Centraal :53
Brussel-Noord :56 :58
Mechelen :12 :13
Lier :28 :29
Herentals :41 :42
Tielen :48
Turnhout :55

IC O Turnhout-Kortrijk
Van/Naar Uur aankomst Uur vertrek
Turnhout :06
Tielen :13
Herentals :19 :20
Lier :32 :33
Mechelen :47 :49
Brussel-Noord :05 :06
Brussel-Centraal :10
Brussel-Zuid :15 :17
Gent-Sint-Pieters :45 :46
Kortrijk :07
Hallo,

Je dienstregeling voldoet niet aan het spiluur 00/30. Vermits alle andere diensten op het NMBS-net en de meeste gecadanceerde busdiensten dat wel doen, is de jouwe onbruikbaar.

Geplaatst: 19 mar 2006, 10:51
door Steven
die opmerkingen wou ik zelfs nog ni maken :)

Geplaatst: 20 mar 2006, 20:56
door Jonathan
overweg13 schreef:
Jonathan schreef:
Wover schreef:hehe ik zie dat volledig zitten :P

en die IC Kortrijk - Turnhout, waar zou je die dan zoal laten stoppen, want L15 is nu ni echt een IC lijn e (Kortijk - Gent - Brussel - Mechelen - Lier - Herentals - Turnhout dan ofzo?)
Ge zijt Tielen vergeten. Ik heb zelf een dienstregeling gemaakt voor de door mij genaamde IC O:
IC O Kortrijk-Turnhout
Aankomsten staan eerst dan het vertrek:
Kortrijk :48
Gent-Sint-Pieters :08 :09
Brussel-Zuid :47 :49
Brussel-Centraal :53
Brussel-Noord :56 :58
Mechelen :12 :13
Lier :28 :29
Herentals :41 :42
Tielen :48
Turnhout :55

IC O Turnhout-Kortrijk
Van/Naar Uur aankomst Uur vertrek
Turnhout :06
Tielen :13
Herentals :19 :20
Lier :32 :33
Mechelen :47 :49
Brussel-Noord :05 :06
Brussel-Centraal :10
Brussel-Zuid :15 :17
Gent-Sint-Pieters :45 :46
Kortrijk :07
Hallo,

Je dienstregeling voldoet niet aan het spiluur 00/30. Vermits alle andere diensten op het NMBS-net en de meeste gecadanceerde busdiensten dat wel doen, is de jouwe onbruikbaar.
Gewoon uitgerekent op dat de trein in Kortrijk telkens een halfuur later dan de IC L zou vertrekken. Maar je hebt gelijk. Het zit nogal slecht met de IC C en de IR i. Dienstregelingen maken is nu eenmaal een van de moeilijkste dingen die er op de wereld bestaan. Maar aan dan splituur voldoet lang niet alles, hé :!:

Geplaatst: 21 mar 2006, 16:18
door Wout
Volgens mij reed men X aantal jaren geleden Turnhout-Kortrijk ipv Turnhout-Manage.