Geplaatst: 18 mar 2006, 12:47
een probleem verplaats je ni da moet ge oplossen 

Ge zijt Tielen vergeten. Ik heb zelf een dienstregeling gemaakt voor de door mij genaamde IC O:Wover schreef:hehe ik zie dat volledig zitten
en die IC Kortrijk - Turnhout, waar zou je die dan zoal laten stoppen, want L15 is nu ni echt een IC lijn e (Kortijk - Gent - Brussel - Mechelen - Lier - Herentals - Turnhout dan ofzo?)
De BTTB wild e reizigers uit Kortrijk ook een betere verbinding geven, dus laat ik hem langs daar gaanbartolomew schreef:ik dacht zelf aan een andere verbinding, nl. Turnhout-Mouscron met stops in Turnhout,Tielen, Herentals, Lier, Mechelen, Brussel N/C/Z, Enghien, Ath, Leuze, Tournai, Herseaux, Mouscron
Ah, neen hé. De IC L blijft rijden, wel zonder tussenstop in Sinaai en Belsele.OO-MSS schreef:de Poperingers zouden dan hun rechtstreekse naar Brussel verliezen
Je kunt die dan wel heel moeilijk een halfuurdienst laten doen met de IC L en de IC Abartolomew schreef:volgens mij beter een IC-trein Kortrojk-Gent-Brussel-Leuven-Luik (via HSL 2)- Maastricht
Er komt sowieso een tweede snelle IC (via HSL) van Luik naar Brussel. Een verlenging naar Gent en Kortrijk is dan wellicht op termijn een haalbare kaart. En er zou vanuit Maastricht interesse zijn voor zo'n dienst.Jonathan schreef:Je kunt die dan wel heel moeilijk een halfuurdienst laten doen met de IC L en de IC Abartolomew schreef:volgens mij beter een IC-trein Kortrojk-Gent-Brussel-Leuven-Luik (via HSL 2)- Maastricht
Ik ben Tielen 'vergeten' omdat je zei dat het een IC zou worden, en aangezien Tielen een dorp is van misschien 800 inwoners, vond ik dat niet echt de moeiteJonathan schreef:Ge zijt Tielen vergeten. Ik heb zelf een dienstregeling gemaakt voor de door mij genaamde IC O:Wover schreef:hehe ik zie dat volledig zitten
en die IC Kortrijk - Turnhout, waar zou je die dan zoal laten stoppen, want L15 is nu ni echt een IC lijn e (Kortijk - Gent - Brussel - Mechelen - Lier - Herentals - Turnhout dan ofzo?)
IC O Kortrijk-Turnhout
Aankomsten staan eerst dan het vertrek:
Kortrijk :48
Gent-Sint-Pieters :08 :09
Brussel-Zuid :47 :49
Brussel-Centraal :53
Brussel-Noord :56 :58
Mechelen :12 :13
Lier :28 :29
Herentals :41 :42
Tielen :48
Turnhout :55
IC O Turnhout-Kortrijk
Van/Naar Uur aankomst Uur vertrek
Turnhout :06
Tielen :13
Herentals :19 :20
Lier :32 :33
Mechelen :47 :49
Brussel-Noord :05 :06
Brussel-Centraal :10
Brussel-Zuid :15 :17
Gent-Sint-Pieters :45 :46
Kortrijk :07
dat zou gent worden normaal want die moet ook nog een extra verbinding bijkrijgen zo ik begrepen hebHenk schreef:Er komt sowieso een tweede snelle IC (via HSL) van Luik naar Brussel. Een verlenging naar Gent en Kortrijk is dan wellicht op termijn een haalbare kaart. En er zou vanuit Maastricht interesse zijn voor zo'n dienst.Jonathan schreef:Je kunt die dan wel heel moeilijk een halfuurdienst laten doen met de IC L en de IC Abartolomew schreef:volgens mij beter een IC-trein Kortrojk-Gent-Brussel-Leuven-Luik (via HSL 2)- Maastricht
Hallo,Jonathan schreef:Ge zijt Tielen vergeten. Ik heb zelf een dienstregeling gemaakt voor de door mij genaamde IC O:Wover schreef:hehe ik zie dat volledig zitten :P
en die IC Kortrijk - Turnhout, waar zou je die dan zoal laten stoppen, want L15 is nu ni echt een IC lijn e (Kortijk - Gent - Brussel - Mechelen - Lier - Herentals - Turnhout dan ofzo?)
IC O Kortrijk-Turnhout
Aankomsten staan eerst dan het vertrek:
Kortrijk :48
Gent-Sint-Pieters :08 :09
Brussel-Zuid :47 :49
Brussel-Centraal :53
Brussel-Noord :56 :58
Mechelen :12 :13
Lier :28 :29
Herentals :41 :42
Tielen :48
Turnhout :55
IC O Turnhout-Kortrijk
Van/Naar Uur aankomst Uur vertrek
Turnhout :06
Tielen :13
Herentals :19 :20
Lier :32 :33
Mechelen :47 :49
Brussel-Noord :05 :06
Brussel-Centraal :10
Brussel-Zuid :15 :17
Gent-Sint-Pieters :45 :46
Kortrijk :07
Gewoon uitgerekent op dat de trein in Kortrijk telkens een halfuur later dan de IC L zou vertrekken. Maar je hebt gelijk. Het zit nogal slecht met de IC C en de IR i. Dienstregelingen maken is nu eenmaal een van de moeilijkste dingen die er op de wereld bestaan. Maar aan dan splituur voldoet lang niet alles, héoverweg13 schreef:Hallo,Jonathan schreef:Ge zijt Tielen vergeten. Ik heb zelf een dienstregeling gemaakt voor de door mij genaamde IC O:Wover schreef:hehe ik zie dat volledig zitten
en die IC Kortrijk - Turnhout, waar zou je die dan zoal laten stoppen, want L15 is nu ni echt een IC lijn e (Kortijk - Gent - Brussel - Mechelen - Lier - Herentals - Turnhout dan ofzo?)
IC O Kortrijk-Turnhout
Aankomsten staan eerst dan het vertrek:
Kortrijk :48
Gent-Sint-Pieters :08 :09
Brussel-Zuid :47 :49
Brussel-Centraal :53
Brussel-Noord :56 :58
Mechelen :12 :13
Lier :28 :29
Herentals :41 :42
Tielen :48
Turnhout :55
IC O Turnhout-Kortrijk
Van/Naar Uur aankomst Uur vertrek
Turnhout :06
Tielen :13
Herentals :19 :20
Lier :32 :33
Mechelen :47 :49
Brussel-Noord :05 :06
Brussel-Centraal :10
Brussel-Zuid :15 :17
Gent-Sint-Pieters :45 :46
Kortrijk :07
Je dienstregeling voldoet niet aan het spiluur 00/30. Vermits alle andere diensten op het NMBS-net en de meeste gecadanceerde busdiensten dat wel doen, is de jouwe onbruikbaar.