... want er zitten wel een aantal tonnen van verschillende soorten metaal in zo'n tram en we weten allemaal intussen dat de prijs daarvan soms nogal rare bokkesprongen maakt, wat zich dus afspiegelt in de uiteindelijke prijs van de trams.kika schreef:Pssst: er bestaan zoekmachines, archieven en catalogussen. Zulke recente zaken zijn heel snel en gemakkelijk terug te vinden. Uiteraard koop je die niet per postorder met een vaste prijs in de catalogus: dat is maatwerk (kleurstelling, Gent heeft 2 stuurposten nodig, Antwerpen maar 1, meterspoor,.... quantumkorting). Koenot, Luc: Flash 2006, Atlas Belgische Trams, Metro's en Trolleybussen zegt ~ € 1.6 - 1.9 miljoen. Het laatste lot (13) kostte volgens 'de gazet (staat ook op internet)' €32 miljoen. Mag je zelf uitrekenen wat dat per stuk is. En dan zie je ook dat die prijzen niet constant zijn.mikes2 schreef:Hoeveel kost zo'n nieuwe hermelijn (1) ?
Tram 24 (Antwerpen)
Re: Tram 24 (Antwerpen)
Re: Tram 24 (Antwerpen)
Er is een afspraak met de vakbonden dat op zondag (bestaande) Hermelijnen worden ingezet die dan toch niet nodig zijn vanuit de stelplaats Hoboken.
De stelplaats in Deurne (tegenover de Makro) gaat, zoals het er nu naar uitziet, in maart 2012 open.
De stelplaats in Deurne (tegenover de Makro) gaat, zoals het er nu naar uitziet, in maart 2012 open.