Momenteel zijn er al een heel aantal sporen vernieuwd, maar dan vooral aan de westkust!SteC schreef:Ik hoop dat ze ook een keer iets doen aan de sporen waar dat ding op rijdt. Ik ging een paar dagen geleden naar kneistival, en toen we (met de auto) het stuk tussen Oostende earth explorer en Bredene reden viel mij op hoe slecht de sporen daar wel liggen. Je ziet ze daar zo zwabberen van de ene naar de andere kant.

Volgende trajecten zijn nu gerenoveerd:
 De Panne Esplanade - De Panne Golfstraat
 De Panne Esplanade - De Panne Golfstraat Doortocht Koksijde Sint-Idesbald
 Doortocht Koksijde Sint-Idesbald Doortocht Koksijde Bad
 Doortocht Koksijde Bad Koksijde Bad - Koksijde Lejeunelaan
 Koksijde Bad - Koksijde Lejeunelaan Doortocht Oostduinkerke Bad
 Doortocht Oostduinkerke Bad Nieuwpoort Bad - Nieuwpoort Cardijnlaan
 Nieuwpoort Bad - Nieuwpoort Cardijnlaan Lombardsijde Bad (enkel > De Panne) - Westende Sint-Laureins - Oostende Mariakerke Media Center
 Lombardsijde Bad (enkel > De Panne) - Westende Sint-Laureins - Oostende Mariakerke Media Center Oostende Marie Joséplein - Oostende Station
 Oostende Marie Joséplein - Oostende Station Oostende Duin en Zee - Bredene Camings
 Oostende Duin en Zee - Bredene Camings Heist Heldenplein - Duinbergen
 Heist Heldenplein - Duinbergen Ook bij de bustuurder is het raam nu veranderd. Dit is wel nog niet aanwezig op al de kusttrams.
 Ook bij de bustuurder is het raam nu veranderd. Dit is wel nog niet aanwezig op al de kusttrams.