K V B schreef:Waakhonden kennen anders wel het verschil tussen personen die wel vaker ergens komen, en personen die ze nog nooit gezien hebben.

K V B schreef:Waakhonden kennen anders wel het verschil tussen personen die wel vaker ergens komen, en personen die ze nog nooit gezien hebben.
K V B schreef:
Waakhonden kennen anders wel het verschil tussen personen die wel vaker ergens komen, en personen die ze nog nooit gezien hebben.
Maar je kan natuurlijk de honden gewoon weer binnennemen op het moment dat er NMBS personeel rondloopt.
Als er 24/24 volk rondloopt hebben grafittispuiters toch geen kans?Steven schreef:K V B schreef:
Waakhonden kennen anders wel het verschil tussen personen die wel vaker ergens komen, en personen die ze nog nooit gezien hebben.
Maar je kan natuurlijk de honden gewoon weer binnennemen op het moment dat er NMBS personeel rondloopt.
Er loopt in vorst en schaarbeek (ene vele andere bundels) 24 op 24 volk rond maar natuurlijk niet in elke hoek van de vorming. sporen hebben geen kantooruren zoals die van u![]()
![]()
![]()
In plaats van met die folies te werken moet men verder gaan en net zoals de DB met een graffitiwerende coating gaan werken, type Ceramol. Als je daar een opschrift 'Versiegelung/CERAMOL' op een trein ziet staan heeft het niet veel zin om er op te spuiten, want binnen 2 dagen zal de graffiti er toch af zijn.Steven schreef:In België heeft men die folie al op veel treinen zie je die hangen op de plaats met technische info die regelmatig al eens nodig is. De folie is blijkbaar vrij duur om hem zomaar over heel de trein aan te brengen.
In de gevangenissen moeten ze voor mij niet, en betalen kunnen de meeste van die gasten niet, maar als je nu eens de keuze zou geven: betalen of 10 keer zoveel opkuisen dan je hebt bekladderd, dat werkt misschien al meer afschrikwekkend.msts.be schreef: In plaats van met die folies te werken moet men verder gaan en net zoals de DB met een graffitiwerende coating gaan werken, type Ceramol. Als je daar een opschrift 'Versiegelung/CERAMOL' op een trein ziet staan heeft het niet veel zin om er op te spuiten, want binnen 2 dagen zal de graffiti er toch af zijn.
En anders de bundels patrouilleren, en wie betrapt wordt kan de verwijderingskosten sans pardon betalen. Al werken ze er in de gevangenis voor. Dit spelletje heeft nu lang genoeg geduurd.
Doet me steeds denken aan mijn schooltijd... kauwgom in de klas..In de gevangenissen moeten ze voor mij niet, en betalen kunnen de meeste van die gasten niet, maar als je nu eens de keuze zou geven: betalen of 10 keer zoveel opkuisen dan je hebt bekladderd, dat werkt misschien al meer afschrikwekkend
Mmmm, ik wed dat dit voorval dateert van een hele tijd geleden, niet?profke schreef: Straf van 1 leerkracht: kleeft uw kauwgom onder de bank....en peutert er ne anderen van onder , en houd die in uw mond tot einde les....
Wel eens van sloten en sleutels gehoord?AlexNL schreef:Immers, er moeten deuren zijn voor mensen en treinen om er binnen te kunnen komen... en als een trein of NMBS-medewerker binnen kan komen, kan een "artiest" dat ook. Het probleem blijf je ermee houden.
Zo duur hoeft het niet, hekken met prikkeldraad helpen ook. De plaatsen waar de werknemers of de treinen naar binnen komen kan je met een camera bewaken. Het is allemaal mogelijk (kijk maar naar de steriele zone in vorst).AlexNL schreef:Om die reden waarschijnlijk: het kost veel geld om te bouwen, te onderhouden, en onder de streep helpt het niet zo veel. Immers, er moeten deuren zijn voor mensen en treinen om er binnen te kunnen komen... en als een trein of NMBS-medewerker binnen kan komen, kan een "artiest" dat ook. Het probleem blijf je ermee houden.