Ford trein
Re: 55er op FORD trein ???
De Ford is hier in Berchem voorbijgekomen om 19u50 (een uurtje later dan voorzien) met de rode class 66 richting Vlissingen.
In de laatste dienstregeling staat hij 20:38 in Roosendaal kan dus kloppen...OMC schreef:De Ford is hier in Berchem voorbijgekomen om 19u50 (een uurtje later dan voorzien) met de rode class 66 richting Vlissingen.
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
Wrs stond de rode class 66 opzij met een defectje ofzo, de 5523 is zijn stand-in denk ik
idd class 66 heeft gereden zoals voorzien
vanaf morgen 09/09 zal hij ook voormiddag rijden heb ik vandaag gehoord
vanaf morgen 09/09 zal hij ook voormiddag rijden heb ik vandaag gehoord
Kzal jullie vanavond weten te zeggen door wie de Ford getrokken werd 
Update 17u01: de rode class 66 trok net de Ford trein voorbij om 16u58 richting Genk, ruim te laat dus
Update 21u09: Ford Genk-Vlissingen werd om 19u48 verzekerd door de 5523

Update 17u01: de rode class 66 trok net de Ford trein voorbij om 16u58 richting Genk, ruim te laat dus

Update 21u09: Ford Genk-Vlissingen werd om 19u48 verzekerd door de 5523
Vandaag rondstreeks 18u50 reed de Ford trein richting Genk-Goederen (véél te laat) met de HLD 5503 + 5515
morgen (of vandaag dus) ga ik zeker spotten om te zien wat ervoor hangt, resultaat morgen rond 20u hier te zien!

Was dat wel de Ford-trein van Sloehaven dan? de 5503 + 5515 zijn niet toegelaten in Nederland, en een locwissel doen ze naar mijn weten ook niet?.OMC schreef:Vandaag rondstreeks 18u50 reed de Ford trein richting Genk-Goederen (véél te laat) met de HLD 5503 + 5515morgen (of vandaag dus) ga ik zeker spotten om te zien wat ervoor hangt, resultaat morgen rond 20u hier te zien!
Zeker en vast de Ford, je hebt een punt want van die gedachte was ik ook. In de namiddag hebben collega-spotters de 5503 zien oprijden vanuit Montzen dus lijkt een locwissel in Essen of verder landsinwaarts mij het meest realistische scenario.Gerard schreef:Was dat wel de Ford-trein van Sloehaven dan? de 5503 + 5515 zijn niet toegelaten in Nederland, en een locwissel doen ze naar mijn weten ook niet?.OMC schreef:Vandaag rondstreeks 18u50 reed de Ford trein richting Genk-Goederen (véél te laat) met de HLD 5503 + 5515morgen (of vandaag dus) ga ik zeker spotten om te zien wat ervoor hangt, resultaat morgen rond 20u hier te zien!
Vandaag reed de Ford overigens weer met 2x HLD 77/78.
OMC schreef:Vandaag rondstreeks 18u50 reed de Ford trein richting Genk-Goederen (véél te laat) met de HLD 5503 + 5515morgen (of vandaag dus) ga ik zeker spotten om te zien wat ervoor hangt, resultaat morgen rond 20u hier te zien!
5503 en 5515 mogen nederland niet binnen, hebben geen atb
ik heb een groot vermoeden dat dit de zeebrugge is
machinist van genk rijd tot aarschot met diezel en dan wordt dit overgenomen door type naar zeebrugge
Weet ik ook dat deze geen ATB hebben en Nederland niet binnen mogen, maar het was wel degelijk de Ford trein. 5503 en 5515 reden eerder die dag vanuit Montzen naar Antwerpen en hebben in Essen ofzo kop gemaakt aan deze trein, een defect zeker?
Woensdagochtend rond 9 uur zien passeren in Diest met twee HLD77/78 en de rode class 66!
Om 19u55 passeerde de 5523 met de Ford opnieuw langs Berchem richting Vlissingen
Ja ik heb hem ook gehoord op het eind van de straat ... lijn 12 kalmthoutOMC schreef:Om 19u55 passeerde de 5523 met de Ford opnieuw langs Berchem richting Vlissingen
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide