Pagina 2 van 2

Re: Proefritten op HSL volgende week 2/2 tot 6/2

Geplaatst: 04 feb 2009, 19:47
door jan_olieslagers
dentheo schreef:Doortocht deze middag Brecht met +24 toch best indrukwekkend aan 300 kmh .
+24? Meer pinten op dan de wettelijke norm? Ruim meerderjarig? ...?

Re: Proefritten op HSL volgende week 2/2 tot 6/2

Geplaatst: 04 feb 2009, 20:59
door dentheo
jan_olieslagers schreef:
dentheo schreef:Doortocht deze middag Brecht met +24 toch best indrukwekkend aan 300 kmh .
+24? Meer pinten op dan de wettelijke norm? Ruim meerderjarig? ...?
24 minuten "te laat" :wink: :wink: :wink: net voor ik ging verdwijnen zag ik de lichtjes...

Re: Proefritten op HSL volgende week 2/2 tot 6/2

Geplaatst: 04 feb 2009, 23:20
door dentheo
Brecht aan 300kmh

"gelukte" foto's en filmpje verschenen op http://www.hsl-zuid.nl/

laatste aflevering 46? en laatste punt......

Re: Proefritten op HSL volgende week 2/2 tot 6/2

Geplaatst: 04 feb 2009, 23:28
door Robin
toch nog goed gelukt.
Toch heb ik de indruk dat dit niet 300km/h was :roll:
morgen ga ik mezelf ergens opstellen :mrgreen: , duimen maar :lol:

Re: Proefritten op HSL volgende week 2/2 tot 6/2

Geplaatst: 06 feb 2009, 13:56
door Bartjedj
Auto'snel'weg? Die auto's staan precies stil :lol:

BDJ

Re: Proefritten op HSL volgende week 2/2 tot 6/2

Geplaatst: 06 feb 2009, 15:15
door Trammist
toffe site :)
leuke claxon hebben die thalyssen trouwens :D
Enneu... hoe kunnen die treinen daar rijden zonder beveiliging?

Re: Proefritten op HSL volgende week 2/2 tot 6/2

Geplaatst: 06 feb 2009, 15:44
door pietje
Trammist schreef:toffe site :)
leuke claxon hebben die thalyssen trouwens :D
Enneu... hoe kunnen die treinen daar rijden zonder beveiliging?
Ze zijn die natuurlijk aan het testen.
Als ze zich dan verzekeren dat er geen andere treinen op het baanvak zijn, dan is er geen probleem.
Om zo in commercieel bedrijf te gaan is een ander paar mouwen

Re: Proefritten op HSL volgende week 2/2 tot 6/2

Geplaatst: 06 feb 2009, 19:10
door dentheo
pietje schreef:
Trammist schreef:toffe site :)
leuke claxon hebben die thalyssen trouwens :D
Enneu... hoe kunnen die treinen daar rijden zonder beveiliging?
Ze zijn die natuurlijk aan het testen.
Als ze zich dan verzekeren dat er geen andere treinen op het baanvak zijn, dan is er geen probleem.
Om zo in commercieel bedrijf te gaan is een ander paar mouwen
Volgens Infrabel is beveiliging baanvak 100% in orde..... nu de trein nog