Pagina 2 van 2
Re: Proefritten op HSL volgende week 2/2 tot 6/2
Geplaatst: 04 feb 2009, 19:47
door jan_olieslagers
dentheo schreef:Doortocht deze middag Brecht met +24 toch best indrukwekkend aan 300 kmh .
+24? Meer pinten op dan de wettelijke norm? Ruim meerderjarig? ...?
Re: Proefritten op HSL volgende week 2/2 tot 6/2
Geplaatst: 04 feb 2009, 20:59
door dentheo
jan_olieslagers schreef:dentheo schreef:Doortocht deze middag Brecht met +24 toch best indrukwekkend aan 300 kmh .
+24? Meer pinten op dan de wettelijke norm? Ruim meerderjarig? ...?
24 minuten "te laat"

net voor ik ging verdwijnen zag ik de lichtjes...
Re: Proefritten op HSL volgende week 2/2 tot 6/2
Geplaatst: 04 feb 2009, 23:20
door dentheo
Brecht aan 300kmh
"gelukte" foto's en filmpje verschenen op
http://www.hsl-zuid.nl/
laatste aflevering 46? en laatste punt......
Re: Proefritten op HSL volgende week 2/2 tot 6/2
Geplaatst: 04 feb 2009, 23:28
door Robin
toch nog goed gelukt.
Toch heb ik de indruk dat dit niet 300km/h was
morgen ga ik mezelf ergens opstellen

, duimen maar

Re: Proefritten op HSL volgende week 2/2 tot 6/2
Geplaatst: 06 feb 2009, 13:56
door Bartjedj
Auto'snel'weg? Die auto's staan precies stil
BDJ
Re: Proefritten op HSL volgende week 2/2 tot 6/2
Geplaatst: 06 feb 2009, 15:15
door Trammist
toffe site
leuke claxon hebben die thalyssen trouwens
Enneu... hoe kunnen die treinen daar rijden zonder beveiliging?
Re: Proefritten op HSL volgende week 2/2 tot 6/2
Geplaatst: 06 feb 2009, 15:44
door pietje
Trammist schreef:toffe site
leuke claxon hebben die thalyssen trouwens
Enneu... hoe kunnen die treinen daar rijden zonder beveiliging?
Ze zijn die natuurlijk aan het testen.
Als ze zich dan verzekeren dat er geen andere treinen op het baanvak zijn, dan is er geen probleem.
Om zo in commercieel bedrijf te gaan is een ander paar mouwen
Re: Proefritten op HSL volgende week 2/2 tot 6/2
Geplaatst: 06 feb 2009, 19:10
door dentheo
pietje schreef:Trammist schreef:toffe site
leuke claxon hebben die thalyssen trouwens
Enneu... hoe kunnen die treinen daar rijden zonder beveiliging?
Ze zijn die natuurlijk aan het testen.
Als ze zich dan verzekeren dat er geen andere treinen op het baanvak zijn, dan is er geen probleem.
Om zo in commercieel bedrijf te gaan is een ander paar mouwen
Volgens Infrabel is beveiliging baanvak 100% in orde..... nu de trein nog