Pagina 2 van 3

Geplaatst: 20 mei 2006, 11:38
door 1607
afvoeren naar de schroothandelaar. 8) :lol: :mrgreen:

Geplaatst: 21 mei 2006, 12:04
door Patrick
Ze zullen al schrik gekregen hebben :? Film krijgt veel negatieve kritiek.

Geplaatst: 21 mei 2006, 12:12
door rvdborgt
Patrick schreef:Ze zullen al schrik gekregen hebben :? Film krijgt veel negatieve kritiek.
Zoals meestal zal het boek wel beter zijn dan de film. Het boek heb ik al gelezen, dus de film hoef ik niet per se te zien...

Groetjes,

Rian

Geplaatst: 21 mei 2006, 13:34
door TGV4513
Vandaag is het stel vertrokken als eerste trein naar Londen en zal dan vervolgens naar Paris nord rijden om dan terug te keren naar Londen.

Geplaatst: 21 mei 2006, 14:06
door Jochen
1607 schreef:afvoeren naar de schroothandelaar. 8) :lol: :mrgreen:
Allé man...
Ik heb hem vrijdag zien staan in Vorst bij de werkplaats (kheb er ondertussen dus al zelf een pakske foto's van) en ik vind hem werkelijk prachtig :o Vele mooier dan dien Fortis-Thalys ze :D

Geplaatst: 21 mei 2006, 15:58
door Pieter
Jochen schreef:
1607 schreef:afvoeren naar de schroothandelaar. 8) :lol: :mrgreen:
Allé man...
Ik heb hem vrijdag zien staan in Vorst bij de werkplaats (kheb er ondertussen dus al zelf een pakske foto's van) en ik vind hem werkelijk prachtig :o Vele mooier dan dien Fortis-Thalys ze :D
kunde die hier posten?

Geplaatst: 22 mei 2006, 19:30
door Patrick
Foto van de gecodeerde trein in Vorst.
Bron: http://www.wallorail.be
Afbeelding

Geplaatst: 22 mei 2006, 20:17
door BN-koekje
ziet er niet slecht uit, maar geef mij maar de originele kleuren :wink:

Geplaatst: 28 mei 2006, 20:41
door Bert
Het is een keer iets anders.
Ik vind hem best geslaagd.

Geplaatst: 01 jun 2006, 11:37
door Pierre
Ik had het "geluk" er op 29/05 om 8u56 op te zitten. Het was de trein naar London Waterloo via Lille Europe en Ashford.
Nu ja geluk, het ziet er mooi uit vanbuiten maar vanbinnen zie je dat niet meer natuurlijk :)

Geplaatst: 22 aug 2006, 19:42
door TGV4513
Weet er iemand of het stel nog steeds in de reclame nu aan het rond toeren is??? laatste keer dat ik hem heb gezien was 30 juni.

Geplaatst: 24 aug 2006, 20:05
door phantom27
Ja dat zou ik ook wel is willen weten.
kunnen ze dat ding niet gewoon per-ongeluk een keertje NL ingooien :wink:

Geplaatst: 24 aug 2006, 22:58
door msts.be
phantom27 schreef:Ja dat zou ik ook wel is willen weten.
kunnen ze dat ding niet gewoon per-ongeluk een keertje NL ingooien :wink:
Ja en nee : neen want niet alle Eurostar stellen zijn geschikt om op 1500V= te rijden (enkel die van de SNCF wel) en ja want juist de 'Da Vinci' Eurostar is zo'n aangepast stel vermits hij de route Londen-Cannes moest afleggen en op het stukje Bif L'Estaque (aansluiting met LGV Med in Marseille) - Marseille Blancarde 1500V op de draad zit..

Blijft natuurlijk het probleem dat er geen ATB op de Eurostar zit en een Eurostar de NZV in Brussel (en misschien in A'pen ?) niet doormag door de bochtstraal .. oplossing : omrijden via L26 of L28 en voor de ATB ProRail even overtuigen dat dit maar éénmalig is of het stel is verloren gereden (cfr.Prima 6000) :lol:

Geplaatst: 25 aug 2006, 22:17
door Jules
Niet alle stellen van SNCF zijn aangepast voor 1500V. En het feit dat Eurostar niet door de NZV mag heeft niets te maken met de bochtstraal maar met het blusgas dat aanwezig is. Je moet anders de bocht van de flyover net voor Londen eens vergelijken met deze van de NZV.

Geplaatst: 26 aug 2006, 11:43
door Shrek
Jules schreef:Niet alle stellen van SNCF zijn aangepast voor 1500V. En het feit dat Eurostar niet door de NZV mag heeft niets te maken met de bochtstraal maar met het blusgas dat aanwezig is. Je moet anders de bocht van de flyover net voor Londen eens vergelijken met deze van de NZV.
hij is speciaal gebouwd voor door de langste spoortunnel te mogen en dan mag hij der in brussel ni onder :roll: