Re: 23's op een rij!
Geplaatst: 02 jan 2009, 16:58
Reden dat vroeger antivries werd vermeden , is dat dit product na enige tijd de dichtingen van het koelwatercircuit begon aan te tasten. Denk dat op heden een beter product is gevonden .
Dan had ge van die "slimme" die de verwarming aanstaken in elke stuurcabine!!Steven schreef:deze machines staan op vriesdienst, dit om condensatie en vriesproblemen te voorkomen.
Verwar je niet met het produkt DISKRO?poyaud schreef:Reden dat vroeger antivries werd vermeden , is dat dit product na enige tijd de dichtingen van het koelwatercircuit begon aan te tasten. Denk dat op heden een beter product is gevonden .
Dan krijg je zoiets:HLE 2302 schreef:man als die allemaal in treinschakeling aanzetten![]()
greetz 2302
daarvan rijden er maar 3 in treinschakeling/dubbeltractieAdler schreef:Dan krijg je zoiets:HLE 2302 schreef:man als die allemaal in treinschakeling aanzetten![]()
greetz 2302
http://nl.youtube.com/watch?v=Il7lwvB5d4s
Ja ik weet ook wel dat je anders de hele bovenleiding doorbrandt, maar het is het zicht dat telt.treinbruno schreef:daarvan rijden er maar 3 in treinschakeling/dubbeltractieAdler schreef:Dan krijg je zoiets:HLE 2302 schreef:man als die allemaal in treinschakeling aanzetten![]()
greetz 2302
http://nl.youtube.com/watch?v=Il7lwvB5d4s
In Zwitserland heb ik er ook al 5 gezien.Steven schreef:men wil zeggen dat er al treinschakelingen bestaan, zelf met de locs uit het filmke waar er effectief meer in dienst zijn, ik denk dat de limiet momenteel op 5 stuks ligt.
U vraagt, wij draaien. 4 locs in treinschakeling.Steven schreef:leuker is als er nog iets meer stroomafnemers omhoog staan zoals ik in 2006 in zwitserland gezien heb, 4 traxx locs en op elke loc een stroomafnemer de hoogte in of zoals vorig jaar ook met Re4/4II, 5 locs met panto omhoog.
