voorbij een station glijden kan altijd, daar kan de treinbestuurder niets aan doen, er zijn van die station die zo slecht gelegen zijn zelfs als ge er binnerijd aan 20 ge nog doorsleert
greetz 2302
Prorail: Herfstblaadjes op de rails
Re: Prorail: Herfstblaadjes op de rails
Dus je denkt dat het verzonnen is. Of is dit onderdeel van je anti nederland campagne....sncf-sncb schreef:Moord, brand en doodslag! Bij NS en Prorail... Er liggen weer blaadjes op de rails...
Waarom hebben ze hier alleen in nederland last van? Of is het iets verzonnen van nederland?
Nou je moest eens weten hoe glad het soms is op sommige plekken in het land.
Laatst kwam ik met 140km/h richting Nijverdal vanaf Raalte, het loopt daar aardig bult af, en de rijtijden zijn daar krap.
Nou ik was blij dat er ABI op de trein zat.
En zo zijn er veel plekken waar je aardig verrast wordt.
En onder de 20 km/h is de kans het grootst dat hij gaat glijden.
Nee, maar omdat ze in nederland daar altijd zo'n probleem over maken.edje schreef:Dus je denkt dat het verzonnen is. Of is dit onderdeel van je anti nederland campagne....sncf-sncb schreef:Moord, brand en doodslag! Bij NS en Prorail... Er liggen weer blaadjes op de rails...
Waarom hebben ze hier alleen in nederland last van? Of is het iets verzonnen van nederland?
Laatst kwam ik met 140km/h richting Nijverdal vanaf Raalte, het loopt daar aardig bult af, en de rijtijden zijn daar krap.

Anti nederland campagne, vertel me er eens meer over, nu word ik benieuwd!

het is deels te zien, meestal is dat ook omdat de stations slecht liggen.edje schreef:Dus je denkt dat het verzonnen is. Of is dit onderdeel van je anti nederland campagne....sncf-sncb schreef:Moord, brand en doodslag! Bij NS en Prorail... Er liggen weer blaadjes op de rails...
greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...