Ik had hem nog niet eens herkend, en denk dat dat ook voor anderen geldt.
Dus zo erg is het ook weer niet...
BDJ
ICE ontspoort in Köln Hbf
- Dieselfreak
Re: ICE ontspoort in Köln Hbf
Hoezo? Wat is daar mis mee?wrpint schreef:Ik vind uw avatar zeer ongepast en aanstootgevend. Kan u aub een andere avatar gebruiken? Mod?

Maar goed, ik heb een andere genomen. Is deze beter?

Mijn netvliezen worden geprikkeld. Mijn hartslag gaat omhoog. Mijn bloed gaat sneller stromen. Iemand probeert me naar binnen te lokken.
Hallo,
Een 15 mag al jaren niet meer naar Aachen rijden, ik weet zelfs niet of ze dat ooit gemogen hebben...
Trouwens, enkel de 1601-1602 en 2701-2706 hebben GSM-R, verplicht voor Aachen. Ook een hele hoop 55'ers hebben dat, dus 2 blauwe 55'ers zou nog een oplossing zijn.
Enkele jaren terug werd een Thalys vervangen door DB IC rijtuigen met een 27 ervoor. Zie SpoorwegJournaal.
Groeten,
Joris De Mol
Verboten!MIVB-reiziger schreef:(of zelfs 15)Bartjedj schreef:ICE gaat inderdaad ritten laten vervangen, eventueel zelfs door lok-gesleepte treinen.
Al weet ik niet of NMBS daar materiaal voor heeft![]()
BDJ
Een 15 mag al jaren niet meer naar Aachen rijden, ik weet zelfs niet of ze dat ooit gemogen hebben...
Trouwens, enkel de 1601-1602 en 2701-2706 hebben GSM-R, verplicht voor Aachen. Ook een hele hoop 55'ers hebben dat, dus 2 blauwe 55'ers zou nog een oplossing zijn.
Enkele jaren terug werd een Thalys vervangen door DB IC rijtuigen met een 27 ervoor. Zie SpoorwegJournaal.
Groeten,
Joris De Mol
Het lijstje locs en stellen met gsmr groeit elke dag aan, soms is het zelfs verschieten, dat ze op dat soort matriaal daar ook al mee begonnen zijn...Joris schreef:
Joris De Mol
Deze morgen is zowat de helft van de ICE3's nagezien en zijn geen problemen gevonden aan de draaistellen.
Bijna alle lijnen met ICE3 zullen opnieuw worden verzekerd, soms met verkorte samenstellingen.
Bijna alle lijnen met ICE3 zullen opnieuw worden verzekerd, soms met verkorte samenstellingen.
Deze morgen werd de ICE naar Frankfurt van 06u59 (denk ik) of toch ongeveer dit uur. Gereden door een Thalys PBKA stel.
En die van de middag werd ook afgelast of reed toch maar tot Leuven, gezien de melding in de andere topic en de foto's van Jan Uyttebroeck..
Dat belooft dus weer .. tot voor kort had ik het plan om met de ICE rond deze periode eens naar Köln af te zakken, maar heb geluk dat ik toch niet geboekt had..

Dat belooft dus weer .. tot voor kort had ik het plan om met de ICE rond deze periode eens naar Köln af te zakken, maar heb geluk dat ik toch niet geboekt had..