Ja, inderdaad prachtige foto's Joris !
En zeggen dat ik die magnifieke machines nog weten lanceren heb als eerste driestroomlok voor internationale treinen en T.E.E.
( ik zal toch maar es in m'n archieven duiken , en het artikel uit 'Het Spoor' en enkele dia's van Brussel-Zuid opzoeken )
...wordt vervolgd ...
Hallo,
Dat denk ik niet, want, die 2 15'ers rusten gelijktijdig en rijden gelijktijdig... dus ik denk wat ze wel 2 MS 96 gaan nodig hebben...
Volgens de TB van de 15 zou de wissel in december zijn.
Groeten,
Joris De Mol
ik had het over de lengte van de trein niet over het aantal treinparen dat ze in totaal nodig hebben. drie rijtuigen per rit gerbruiken lijkt me voldoende
Steven schreef:ik had het over de lengte van de trein niet over het aantal treinparen dat ze in totaal nodig hebben. drie rijtuigen per rit gerbruiken lijkt me voldoende
Natuurlijk, want, 3 a 4 HV I6 bieden minder plaats dan 3 HV MS 96 denk ik.
En voor een scholierentrein van minder dan 60 man volstaat het zeker denk ik .
Groeten,
Joris De Mol
Steven schreef:ik had het over de lengte van de trein niet over het aantal treinparen dat ze in totaal nodig hebben. drie rijtuigen per rit gerbruiken lijkt me voldoende
Groeten,
Joris De Mol
60 man? Straks nemen ze nog een playmobil daarvoor.
Groeten,
Joris De Mol
Groeten,
Joris De Mol
Welja, in 1 I6b kan 66 man, dus zal er wel minder volk meerijden denk ik, want, moest er 100 man meerijden dagelijks, dan hadden ze er wel 2 I6'en aangehangen denk ik...
Een playmobiel zou inderdaad logischer zijn, dara hebben ze er toch te veel van... Het zou wel een plotse daling van confort zijn in vergelijking met de I6'en...
Groeten,
Joris De Mol
Joris schreef:Hallo,
Groeten,
Joris De Mol
Welja, in 1 I6b kan 66 man, dus zal er wel minder volk meerijden denk ik, want, moest er 100 man meerijden dagelijks, dan hadden ze er wel 2 I6'en aangehangen denk ik...
Een playmobiel zou inderdaad logischer zijn, dara hebben ze er toch te veel van... Het zou wel een plotse daling van confort zijn in vergelijking met de I6'en...
Groeten,
Joris De Mol
De dichstbijzijnde brandweerkazerne ligt waarschijnlijk te ver, te groot risico
Hallo,
Nog nekele 15 plaatjes.
Poulseur, 21/08/2008.
De 1503, los opweg naar Liers.
De 1504, zonder nummers, helaas...
En de 1503.
Tenslotte nog de 3020 die me weer huiswaarts bracht...
Groeten,
Joris De Mol