Pagina 2 van 424
					
				
				Geplaatst: 26 nov 2007, 19:39
				door pietje
				Maar ik vermoed minder leuk om in te zitten: MW41 ipv M4m 

 
			
					
				
				Geplaatst: 26 nov 2007, 20:17
				door Wover
				In 2e klasse weet ik dat zo nog niet direct hoor 

.
 
			
					
				
				Geplaatst: 26 nov 2007, 20:25
				door pietje
				ik heb nog niet in M4m gezeten, wel in MW41 en ik vind dat niet slecht, maar hier op het forum lees ik andere dingen...
			 
			
					
				
				Geplaatst: 26 nov 2007, 21:06
				door Dietrich
				Toch liever M4-bankjes voor mij hoor... enige voordeel van MW41 is dat die u 's morgens goed wakker schudt. 

 
			
					
				
				Geplaatst: 28 nov 2007, 19:49
				door Adler
				Vandaag IC 2016 Charleroi-Antwerpen : motorstel 844 ipv M6 stam.
Aankomst in Antwerpen-Centraal met 33 minuten vertraging.
Terug als IC 2039.
Was er een HLE 27 in panne ?
			 
			
					
				Re: gewijzigde samenstelling.
				Geplaatst: 29 nov 2007, 00:38
				door Bart
				Steven schreef:vandaag gezien
IC G 1830
4 sprinters ipv 3 ms 96
(gezien te berchem, dat zal ook effe slikken zijn voor de meeste op die verbinding)
Gebeurd wel vaker hoor. Maar die bolt niet tot op zijn eindbestemming.
Bij te grote vertragingen van de ICG of de Lille Antwerpen, beperken ze die tot Sint-Niklaas, en laten ze een EXT rijden tussen FN & FSN.
Die staat dan uiteraard in FN & FCV aangekondigd als IC naar Oostende of Lille, maar ze roepen meermaals om dat ze in fsn moeten overstappen.
 
			
					
				
				Geplaatst: 29 nov 2007, 02:01
				door Steven
				ddeze heeft wel degelijk tot oostende gereden volgens de info die ik gevonden heb 

 een uitzonderingske 

 
			
					
				
				Geplaatst: 30 nov 2007, 23:44
				door Ruben
				Amai, een MS86 in Brugge!!! 
 
 
Hij die daarvan een foto post, bezorgt zichzelf eeuwige roem op dit forum 
 
 
Volgens mij gebeurt dat zelfs in de zomer met al de toeristentreinen bijna nooit.
 
			
					
				
				Geplaatst: 04 dec 2007, 08:37
				door 260689
				Zojuist kwam de IC-A 528 Welkenreadt-Oostende binnen met de 1601 op kop.
Blijkbaar gebruiken ze meer en meer de 16 voor de IC-A voor het tekort van 13en op te vangen.
			 
			
					
				
				Geplaatst: 04 dec 2007, 13:10
				door Steven
				260689 schreef:Zojuist kwam de IC-A 528 Welkenreadt-Oostende binnen met de 1601 op kop.
Blijkbaar gebruiken ze meer en meer de 16 voor de IC-A voor het tekort van 13en op te vangen.
zolang dat geen bestuurder van brussel zuid moet doen geen probleem.
 
			
					
				
				Geplaatst: 04 dec 2007, 14:12
				door Shrek
				Steven schreef:
zolang dat geen bestuurder van brussel zuid moet doen geen probleem.
een 16 kan toch niet zo snel rijden en zo hard trekken als een 13? dus dat zal zoizo wel enkele probleempjes geven  

 
			
					
				
				Geplaatst: 04 dec 2007, 14:17
				door Steven
				Shrek schreef:Steven schreef:
zolang dat geen bestuurder van brussel zuid moet doen geen probleem.
een 16 kan toch niet zo snel rijden en zo hard trekken als een 13? dus dat zal zoizo wel enkele probleempjes geven  

 
de bestuurders van brussel zuid die met de ic A rijden kennen de reeks 16 niet, daar doelde ik op.
 
			
					
				
				Geplaatst: 04 dec 2007, 17:55
				door 260689
				Shrek schreef:Steven schreef:
zolang dat geen bestuurder van brussel zuid moet doen geen probleem.
een 16 kan toch niet zo snel rijden en zo hard trekken als een 13? dus dat zal zoizo wel enkele probleempjes geven  

 
Hij had maar 3min vertraging bij aankomst in gent dus zo een groot probleem is dit niet.
 
			
					
				
				Geplaatst: 04 dec 2007, 21:24
				door Trainspotterke
				Gisteren zat er een Cityrail op de Boemelverbinding Brugge - Gent - Mechelen! 

 
			
					
				
				Geplaatst: 04 dec 2007, 22:04
				door Dietrich
				Het verbaast mij al niet meer... die CR-stellen rijden al massaal verloren terwijl ze nog maar enkele maanden rondrijden.