Pagina 2 van 2
Geplaatst: 24 mar 2006, 16:53
door Steven
das bij geen enkel materieel zo

da komt door die manier waarop die werken, met perslucht dus. aangezien ni elk ventiel exact hetzelfde reageerd en op de ene al is verlies zit de leiding naar da ventiel iets of wat genepen zit je al een minimum aan verschil hebt

de rest is fysica

Geplaatst: 24 mar 2006, 18:26
door Jonathan
Wover schreef:waarom is het eigenlijk dat bij een break de ruitewissers nooit, maar dan ook nooit gelijk gaan
is er dan een aparte snelheidsregeling per ruitewisser ofzo?
Hij is niet alleen. In Brugge hebben de HLE 23'ers er ook veel last van.
Geplaatst: 24 mar 2006, 18:31
door Jonathan
Met een beetje doorzettingsvermogen maak je een ruit zo zodat de ruitenwissers niet meer nodig zijn

Geplaatst: 24 mar 2006, 20:34
door Trainspotterke
Geplaatst: 29 mar 2006, 17:14
door Jonathan
Nog een vraag hierover: bij de MS 96 staat er op de ruitenwisserstaaf een gebogen stuk die percies juist voor het derde licht staat. Waarvoor dient die dan

Geplaatst: 29 mar 2006, 23:23
door Moi
Dat is een klein ruitenwisserke voor de lamp, soms moet 't echt niet te ver zoeken

Geplaatst: 30 mar 2006, 08:27
door Jonathan
En op die andere twee lampen staat zoiets dan niet

Geplaatst: 30 mar 2006, 08:42
door 1607
man man man.

neen twas kostenbesparing. ze konden die ruitewisser niet langer maken.
