Pagina 2 van 2

Geplaatst: 10 aug 2007, 14:32
door Bert
ostbahnhof schreef:Herinner me een rit op de T trein van Antwerpen naar De Panne in de eerste zomer dat de lijn 75 onder draad stond.
We werden vervoerd in een aantal gekoppelde duikbrillen.
Comfort was anders, was echt teleurgesteld dat we toen zoiets kregen. Dan had ik liever de M2 dieseltrekduwers die de jaren ervoor de dienst verzekerden tussen Neerpelt, Antwerpen en De Panne.

Maar ondertussen komt er goed materieel aan de westkust, knap!

grts,
o
Die reed nog tot vorig jaar. Dit was een ICT Essen - De Panne.

Geplaatst: 10 aug 2007, 16:13
door 260689
Merijn schreef: De juiste reden weet ik niet, maar het zou misschien wel "ter voorbereiding" kunnen zijn. In december zouden immers enkele IR-treinen naar De Panne uit MS96 bestaan....
die reed vorig jaar en het jaar ervoor ook hoor dus ik denk niet dat dit zal gebeuren.
messchien als de IC-E door dubbeldeks word gedaan dat er diensten zijn met 96 maar AUB begin niet over te roddelen ofzo nix is zeker

Geplaatst: 10 aug 2007, 17:05
door maartenc
ieder jaar wordt er gezegd, gerodeld dat er met ms96 zal gereden worden maar als puntje bij paaltje komt zijn het nog altijd de breaks die heersen over lijn 73.

Geplaatst: 16 aug 2007, 22:46
door tonicorsari
maartenc schreef:ieder jaar wordt er gezegd, gerodeld dat er met ms96 zal gereden worden maar als puntje bij paaltje komt zijn het nog altijd de breaks die heersen over lijn 73.
Zou prachtig zicht zijn , Als die van de brug over de ijzer in Diksmuide komt afgebold :!:

Geplaatst: 16 aug 2007, 22:59
door ostbahnhof
M'n berichtje over die duikbrillen en m2 diesels deed me nog aan het volgende denken.
Met die M2 trekduwers werden tussen antwerpen en de panne wel toffe ritten gereden:
tusen antw en gent wat passagiers opladen in sint niklaas en lokeren en dan vanaf gent non-stop full speed door de pinte, deinze, aarsele, tielt, lichtervelde!, kortemark tot in diksmuide.
Als ik me niet vergis kwamen we dan een heel stuk vroeger aan dan de T uit brussel die in gent eigenlijk maar net na de antwerpen trein vertrok maar wel overal moest stoppen ;-)
zo kwamen er ook nog eens M2's in de westhoek terwijl de ir's werden gereden met K2's

allé, dat was effe wegdromen.
grts,
o

Geplaatst: 25 aug 2007, 23:18
door FLV-FGSP
T-trein Antwerpen - De Panne werd vandaag met M6 gereden, is dat normaal?

Geplaatst: 26 aug 2007, 00:15
door Bart
FLV-FGSP schreef:T-trein Antwerpen - De Panne werd vandaag met M6 gereden, is dat normaal?
Neen. Dat is normaal een 800.
In de week is dat een break, en die wordt in Gent aan de bestaande IR gekoppeld.

Geplaatst: 26 aug 2007, 06:11
door overweg13
FLV-FGSP schreef:T-trein Antwerpen - De Panne werd vandaag met M6 gereden, is dat normaal?
Ja.

Vic

Geplaatst: 26 aug 2007, 13:34
door Bart
overweg13 schreef: Ja vic
Ik zal proberen de dienstfiche hier online te zetten.
Het is 100% zeker een vierledige.
Heb hem begin juli 2x naar Gent moeten brengen, en daar worden we afgelost door een bestuurder van Schaarbeek.
Vorig jaar waren het in de weekends wel M6'en.

Geplaatst: 26 aug 2007, 20:21
door adminn
vorige week zondag ochtend zag ik een varkensneus te FHS...
in de loop van de week niet meer gezien.
weet iemand meer hierover?

Geplaatst: 26 aug 2007, 20:30
door Molenbruch Y.
Waarschijnlijk één van de extra treinen vanuit Kiewit, ter gelegenheid van Pukkelpop.
Er waren treinen:
* Genk - Kiewit - Leuven
* Genk - Kiewit - Antwerpen
* Genk - Kiewit - Hasselt
* Kiewit - Oostende
* ...

Groeten,

Geplaatst: 27 aug 2007, 00:58
door Steven
idd er waren extra treinen voor pukkelpop :-)

Geplaatst: 27 aug 2007, 19:30
door adminn
bij mijn weten waren alle extra treinen klassiekertjes...
maar mss zat er een varkensneus tussen omdat het de laatste ochtend was.
ik hoopte stiekem dat we ze hier wel meer gingen zien,
nooit varkens of duikbrillen te zien hier :(

Geplaatst: 27 aug 2007, 20:08
door Steven
er zat idd een varkensneus in die na de middag bediend werd door een bestuurder van brussel zuid