Dan wist men daar al snel dat het geen bovenleiding probleem was, anders had het geen zin een elektrische lok te sturen.
Lijkt mij logisch, de bovenleiding jongens hebben genoeg terugmeldingen op hun systeembewaking.
Was de eerste probleem trein een desiro combinatie of een dubbeldekker uit Charleroi ?
Steven jij kent de Eurocity "van buiten", stopt die bij omleiding niet altijd in Roosendaal? Of was men daar met epb toevallig ook van slag ?
Gaan jullie bij zo'n omleiding wel eens van Roosendaal naar Breda en dan HSL of altijd Lage Zwaluwe Dordrecht ?
Hogesnelheidslijn 4 of HSL 4 (Antwerpen - Nederland)/Noorderkempen.
Re: Hogesnelheidslijn 4 of HSL 4 (Antwerpen - Nederland)/Noorderkempen.
Desiro's rijden voor zover ik weet nog steeds niet terug op L4 dus ik vermoed dat het om een 18/19 met M6 gaat.dentheo schreef: ↑12 jan 2026, 22:09 Dan wist men daar al snel dat het geen bovenleiding probleem was, anders had het geen zin een elektrische lok te sturen.
Lijkt mij logisch, de bovenleiding jongens hebben genoeg terugmeldingen op hun systeembewaking.
Was de eerste probleem trein een desiro combinatie of een dubbeldekker uit Charleroi ?
Steven jij kent de Eurocity "van buiten", stopt die bij omleiding niet altijd in Roosendaal? Of was men daar met epb toevallig ook van slag ?
Gaan jullie bij zo'n omleiding wel eens van Roosendaal naar Breda en dan HSL of altijd Lage Zwaluwe Dordrecht ?
-
ostbahnhof