laatste keer uit de bol???
-
1607
-
1607
- trainfreak
-
NSNMBS
-
1607
-
NSNMBS
Achja mijn laatste maske had er helemaal geen problemen mee, ze vond het zelfs 'n beetje interesant worden!
Maar goed, even weer ontopic:
De volgende keer dat ik uit mijn dak zal gaan is binnenkort in het Bredaase Mezz (zo'n hardrock/metal tent), mijn broer gaat er even optreden en wij zijn van plan niet meteen te vertrekken!
Ik zie er naar uit!
Maar goed, even weer ontopic:
De volgende keer dat ik uit mijn dak zal gaan is binnenkort in het Bredaase Mezz (zo'n hardrock/metal tent), mijn broer gaat er even optreden en wij zijn van plan niet meteen te vertrekken!
Ik zie er naar uit!
-
1607
in moeten houden? zij is er over begonnenNSNMBS schreef:En als er iets speciaals voorbij reed hoorde je 1607 ineens: HEY ZEG WAT IS DAT NU, KLASSIEKJES OP DE IC-A?1607 schreef:in dat opzicht heb ik het beter aangepakt. ze heeft zelf voorgesteld om een pick-nick te doen langs een spoorlijn.![]()
(was maar een voorbeeld) Heb je je soms nie tin moeten houden ?
met ouder te worden leer je ook te relativeren. maar ik denk ook niet constant aan treinen he. der zijn zoveel meer dingen om aan te denken.
-
1607
in moeten houden? zij is er over begonnenNSNMBS schreef:En als er iets speciaals voorbij reed hoorde je 1607 ineens: HEY ZEG WAT IS DAT NU, KLASSIEKJES OP DE IC-A?1607 schreef:in dat opzicht heb ik het beter aangepakt. ze heeft zelf voorgesteld om een pick-nick te doen langs een spoorlijn.![]()
(was maar een voorbeeld) Heb je je soms nie tin moeten houden ?
met ouder te worden leer je ook te relativeren. maar ik denk ook niet constant aan treinen he. der zijn zoveel meer dingen om aan te denken.
btw 2 zotjes maken 1 normaal geheel. is een Quote die ze zondagnacht zelf gezegd heefd.
-
SIMPY.be
Gisteren geweest na het Student Welcome Concert in Kortrijk:
http://www.studentwelcomeconcert.be/
Sioen was erg de moeite!
http://www.studentwelcomeconcert.be/
Sioen was erg de moeite!