loc show in oostende

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
Bert

Bericht door Bert »

MGRoverdriver schreef:Staan die er morgen nog?

Staan er bovendien 16's in Oostende gedurende de normale dag? (in het station)
vanmorgen stond alles terug in de bundels.
De 1608 stond wel nog op spoor 11 met zijn panto omhoog en brullende motoren, een streling voor het oog en oor 8) :P
Jonathan

Bericht door Jonathan »

Bert schreef:
MGRoverdriver schreef:Staan die er morgen nog?

Staan er bovendien 16's in Oostende gedurende de normale dag? (in het station)
vanmorgen stond alles terug in de bundels.
De 1608 stond wel nog op spoor 11 met zijn panto omhoog en brullende motoren, een streling voor het oog en oor 8) :P
Toen ik daar kwam rond 9 uur stond hij echter op het spoor 9. Toen ik terugkwam stond hij eveneens op het spoor 9, het spoor van de locshow.
Stijn D.C.
Contacteer:

Bericht door Stijn D.C. »

ne HLE 15 zou daar ook niet misstaan :wink:
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Stijn D.C. schreef:ne HLE 15 zou daar ook niet misstaan :wink:
Ja, maar die zou wel van ver moeten komen, hé! :P
Stijn D.C.
Contacteer:

jep, dat is waar, maar voor ne loc show kunnen ze die toch eens meegeven op sleep met ne HKM ofzo of hebben ze die machines echt nodig aan de andere kant?
Elgar

Bericht door Elgar »

In 't weekend staan die machines toch maar te niksen in Gouvy.
Maar om die achter een goederentrein te hangen zal moeilijk gaan, want daar paseert niets meer van goederen. :(
Jonathan

Bericht door Jonathan »

Sommige locs vind ik toch dat aanwezig hadden mogen zijn. Bv: een 27, een 12 (van Kortrijk, eventueel vanachter aan een
IC C), een 62 (van Brugge), een 11 (indien dit kon, de vrijdag mee aan de 8003 van Etterbeek), een 15 ging nu wel erg moeilijk gaan, een 22 of 25 (van Gent), een 26 stond in Brugge opgesteld, maar die hadden ze daar blijkbaar nodig. Overigens zou een vent van de NMBS die wat uitleg gaf, ook niet misstaan hebben.
Steven

Bericht door Steven »

en dat allemaal op een zondag? alles dubbel betaald? dat zal mskk zicht niet kunnen veroorloven vrees ik
Jonathan

Bericht door Jonathan »

Steven schreef:en dat allemaal op een zondag? alles dubbel betaald? dat zal mskk zicht niet kunnen veroorloven vrees ik
Zaterdag en zondag. Gewoon, ene van de NMBS, hé! Die wat uitleg geeft op kosten van de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.
Steven

Bericht door Steven »

ja lap nog meer kosten :-) zondags is da dubbel betaald, en er zat al iemand van spoorweg in het tentoonstellingslokaal, denk dat ze daar al voldoende inspanning mee doen
Stijn D.C.
Contacteer:

Elgar schreef:In 't weekend staan die machines toch maar te niksen in Gouvy.
Maar om die achter een goederentrein te hangen zal moeilijk gaan, want daar paseert niets meer van goederen. :(
Losse rit dan :D
SIMPY.be

Bericht door SIMPY.be »

Stijn D.C. schreef:
Elgar schreef:In 't weekend staan die machines toch maar te niksen in Gouvy.
Losse rit dan :D
Via kinkempois om er nog een 18 aan te gangen :)
Bert

Bericht door Bert »

Keep on dreaming :)
Ze hangen die locs niet zomaar gratis achteraan een sleep. Voor een modelbouwvereniging die zoiets al kan organiseren zoals dit weekend heb ik toch wel respect :wink:
Stijn D.C.
Contacteer:

Dat is waar, de NMBS & gratis, dat past niet samen :!:
Wover

Bericht door Wover »

Ik heb hier een abonnement van een jaar Herentals - Geel + volledig net de lijn voor €44.60. Is toch bijna gratis :P
Plaats reactie