Pagina 99 van 124
					
				Re: Modernisering Breaks
				Geplaatst: 01 sep 2014, 18:01
				door wbrm
				Dan was de modernisering van de M5 een verademing in vergelijking met dit gefaal. Is het nu echt teveel om zelfs maar hulp/ondersteuning te vragen van buitenaf zoals bij de M5?
			 
			
					
				Re: Modernisering Breaks
				Geplaatst: 01 sep 2014, 19:01
				door Steven
				De sprinter is geen modernisering enkel een grote revisie waarbij men de nieuwe kleuren gebruikt ipv de originele. Ze roepen de sprinters niet speciaal binnen zoals wel met de breaks het geval is.
			 
			
					
				Re: Modernisering Breaks
				Geplaatst: 09 sep 2014, 20:32
				door Marcad
				Trein30 schreef:Gisteren gespot te Hasselt: Break 355 (mod). Revisiedatum onbekend.
Hallo
Revisiedatum van de 355 : 07-07-14
Gr
M
 
			 
			
					
				Re: Modernisering Breaks
				Geplaatst: 17 sep 2014, 23:25
				door msts.be
				Ondertussen heeft men EUR 900k gevonden om het schilderen van de buitendeuren uit te besteden..  
 
http://www.b-rail.be/akac/appl/announce ... BDA_nl.pdf
Op hoeveel is het modernisatieprogramma nu begroot ? Ik dacht dat dat ong. EUR 15 miljoen was, maar als het al 900k kost om de buitendeuren te schilderen vraag ik mij af of men nog toekomt met 14,1 miljoen..
 
			 
			
					
				Re: Modernisering Breaks
				Geplaatst: 25 sep 2014, 10:07
				door pietmol
				msts.be schreef:Ondertussen heeft men EUR 900k gevonden om het schilderen van de buitendeuren uit te besteden..  
 
http://www.b-rail.be/akac/appl/announce ... BDA_nl.pdf
Op hoeveel is het modernisatieprogramma nu begroot ? Ik dacht dat dat ong. EUR 15 miljoen was, maar als het al 900k kost om de buitendeuren te schilderen vraag ik mij af of men nog toekomt met 14,1 miljoen..
 
volgens een artikel in HLN zou de voorziene kost voor 139 stellen 216 miljoen euro bedragen...
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland ... eren.dhtml 
			 
			
					
				Re: Modernisering Breaks
				Geplaatst: 13 okt 2014, 01:08
				door nahoj
				Steven schreef:De sprinter is geen modernisering enkel een grote revisie waarbij men de nieuwe kleuren gebruikt ipv de originele. Ze roepen de sprinters niet speciaal binnen zoals wel met de breaks het geval is.
Het binnen roepen van Breaks of Sprinters gebeurt op dezelfde principes.
 
			 
			
					
				Re: Modernisering Breaks
				Geplaatst: 13 okt 2014, 01:12
				door Steven
				nahoj schreef:Steven schreef:De sprinter is geen modernisering enkel een grote revisie waarbij men de nieuwe kleuren gebruikt ipv de originele. Ze roepen de sprinters niet speciaal binnen zoals wel met de breaks het geval is.
Het binnen roepen van Breaks of Sprinters gebeurt op dezelfde principes.
 
Bij de sprinters heeft men toch geen afzonderlijke lijn opgestart zoals met de breaks het geval is?
 
			 
			
					
				Re: Modernisering Breaks
				Geplaatst: 13 okt 2014, 02:25
				door nahoj
				Steven schreef:nahoj schreef:Steven schreef:De sprinter is geen modernisering enkel een grote revisie waarbij men de nieuwe kleuren gebruikt ipv de originele. Ze roepen de sprinters niet speciaal binnen zoals wel met de breaks het geval is.
Het binnen roepen van Breaks of Sprinters gebeurt op dezelfde principes.
 
Bij de sprinters heeft men toch geen afzonderlijke lijn opgestart zoals met de breaks het geval is?
 
Er is wel degelijk een afzonderlijke lijn voor de sprinters in opstart.
En dat heeft op zich niks te maken met de principes voor binnen roepen, die gebaseerd zijn op het voorziene onderhoudsplan.
 
			 
			
					
				Re: Modernisering Breaks
				Geplaatst: 13 okt 2014, 09:16
				door Steven
				Dan heeft er iemand gelogen tegen mij op de cw 

 
			 
			
					
				Re: Modernisering Breaks
				Geplaatst: 13 okt 2014, 19:51
				door thejay
				Vrijdag viel mij iets op aan de 'interne' samenstelling: stel 306 rijdt met de middenbak van de 325, en toevallig daarjuist zag ik stel 309 met de middenbak van de 306 

 
			 
			
					
				Re: Modernisering Breaks
				Geplaatst: 13 okt 2014, 21:34
				door Shrek
				thejay schreef:Vrijdag viel mij iets op aan de 'interne' samenstelling: stel 306 rijdt met de middenbak van de 325, en toevallig daarjuist zag ik stel 309 met de middenbak van de 306 

 
Maar dat was al voor de modernisering zo hoor. 
Het zou zelfs kunnen dat de samenstellingen niet veranderd zijn met het moderniseren  

 
			 
			
					
				Re: Modernisering Breaks
				Geplaatst: 13 okt 2014, 21:49
				door Lukas
				Hoi,
Vandaag zag ik in Wilsele de pas gemoderniseerde 362 in het gezelschap van de nog te moderniseren 325.
Lukas
			 
			
					
				Re: Modernisering Breaks
				Geplaatst: 13 okt 2014, 22:51
				door thejay
				Lukas schreef:Hoi,
Vandaag zag ik in Wilsele de pas gemoderniseerde 362 in het gezelschap van de nog te moderniseren 325.
Lukas
Ik heb foto's van de bakcode, dus als jij de 325 "compleet" hebt gezien, klopt er ergens iets niet.
 

 
			 
			
					
				Re: Modernisering Breaks
				Geplaatst: 13 okt 2014, 23:26
				door Steven
				Dat klopt wel, toen in de jaren 90 de breaks een extra rijtuig gekregen hebben zaten deze rijtuigen niet op de juiste plaats. Bij de modernisering krijgen de breaks allemaal op alle rijtuigen hun lang nummer waarbij de nummers wel bijhorend zijn. Doch zoals je op uw eigen foto's kan zien staat ook de oude nummer nog vermeld die NIET bijhorend is.
je ziet duidelijk het nummer 3252 staan op uw eerste foto, wat dus slaagt op break 325 tweede rijtuig.
			 
			
					
				Re: Modernisering Breaks
				Geplaatst: 17 okt 2014, 22:50
				door Marcad
				Hallo
363 is ook terug uit Mechelen. MOD 09-10-14
Het is de 46de gemoderniseerd.
Gr
M