Die BBQ is op het stationsplein?
MEETING
-
Dietrich
Re: MEETING
Ik kom veiligheidshalve aan rond 11h09 (werken in Merelbeke en zou aansluiting in Dendermonde kunnen kwijt spelen). En dan de logische vraag: "en dan?"
Of waar moet ik zijn?
-
Fles
dit is het juiste antwoord denk ikSteven schreef:voor dat laatste ben ik beetje te laat, de eigenlijke woning van de stationschef staat er niet meer, ze hebben enkel een kleiner deel bewaard met loket en wachtruimte, ik zal dus moeten ontvangscomite spelen.Fles schreef:Staat er in Merchtem een Comité van Ontvangst klaar of woont Steven in het stationsgebouw?![]()
en fles wint de eerste prijs, hij zal als eerste ontvangen worden
door mijzelf in persoon (al dan niet uitgeslapen, maar dat zien we morgen weer wel) ik zal daar rond 11.05 al wel staan normaal, kan perfect vooraf volgen of de trein tijdig zal zijn of niet 
voor diegene die het niet kunnen laten
Boesmeer 12 in merchtem zoeken op uw routeplanner, indien je langer als 5 minuten onderweg zou zijn van station tot hier ben je
een slak
verkeerd gelopen
iemand die geen kaart kan lezen?

voor diegene die het niet kunnen laten
Boesmeer 12 in merchtem zoeken op uw routeplanner, indien je langer als 5 minuten onderweg zou zijn van station tot hier ben je
een slak
verkeerd gelopen
iemand die geen kaart kan lezen?
-
Fles
WheheheSteven schreef:en fles wint de eerste prijs, hij zal als eerste ontvangen worden![]()
door mijzelf in persoon
-
Fles
TopDietrich schreef:Ik stap op in Asse, je zal mij daar wel zien denk ik.
op wat stokbrood na heb ik alle aankopen gedaan voor morgen en kan ik reeds een min of meer ronde prijs van 10€ per persoon, treinfreaks krijgen jammer genoeg geen korting. (tenzij een half stuk vlees ipv een volledig)
mensen die zo aandringen voor een pintje zet ik gewoon op water en brood en mogen toezien hoe de rest genietFles schreef:knap, dat is inclusief die 18 kratten Jupiler begrijp ik?
-
Fles
Ik ben Diep GekwetstSteven schreef:een klein grapke af en toeFles schreef:jamaar jamaar
*Fles heeft er zin in
Ik en Spiketrain zitten ook in de L-trein van 10h45 uit Brussel!
Ik ben te herkennen aan een tas met SNCF label en draag een zwarte lapjas.