Pagina 9 van 11
Geplaatst: 26 jan 2007, 11:42
door jumper
http://www.wallorail.be/actu/0107/16.htm
op basis van deze tekeningen toch niet echt de meest esthetische loc die ik al zien rijden heb ze..
Geplaatst: 26 jan 2007, 12:13
door yannickvw
Ma enfin, da's toch een knap machien.
K'bedoel t'is da ms96, am86, 800 knap zijn he...
Neen, dit is ne mooie, moderne, strakke loc, in mijn ogen.

Geplaatst: 26 jan 2007, 14:10
door ziemon
het is allemaal niet zo moeilijk voor te stellen:

Geplaatst: 26 jan 2007, 14:20
door Tim
Jep, dat is hem. Lelijk vind ik het niet, maar de neus van de originele Taurus is toch mooier.
Veel belangrijker is het feit dat het Siemens locs zijn.
Een betere keus is er niet, blij dat ze eindelijk ingezien hebben dat die Alstom ondingen niet deugen.
Geplaatst: 26 jan 2007, 14:28
door willem
Liever een betrouwbare loc dan een mooie loc toch ...
Geplaatst: 26 jan 2007, 16:38
door Steven
de originele neus van de taurus zal niet meer gemaakt worden, dit betreffende crashveiligheid of zoiets, deze is dus als ware al opvolger, laats ons zeggen taurus 2.0
Geplaatst: 26 jan 2007, 18:32
door 5307
Steven schreef:de originele neus van de taurus zal niet meer gemaakt worden
yes, kben blij, dat waren lelijke neuzen
Geplaatst: 26 jan 2007, 18:53
door Steven
met de juiste kleuren zijn die juist heeeeeeeeeel prachtig
Geplaatst: 26 jan 2007, 18:55
door 1607
ik kan mijn naamgenoot daar enkel in bijstaan. knappe machientjes.
Geplaatst: 26 jan 2007, 20:56
door Taurus
Ik vind het anders best een mooie loc zo, al vind ik het eerste design van het Taurus het mooist, zoals de ÖBB 1016 en 1116 series dat hebben.
Geplaatst: 26 jan 2007, 21:48
door Lukas
Hoi,
Tim,
Ik geef je 100 procent gelijk.Ook ik ben blij dat het Siemens-locs zijn die ze besteld hebben.Van die locomotieven zal ik met veel plezier foto's trekken!!
Geplaatst: 31 jan 2007, 09:11
door bobby
jammer dat de snelheid beperkt is tot 200 km/u (de OBB Taurus gaat 230)
Geplaatst: 31 jan 2007, 09:29
door bobby
en nu HLE13 nog aanpassen aan de duitse 15kV en dan transferen naar B-cargo.
HLE-14 zal nog vele jaren uitsluitend voor reizigerstreinen voorbehouden blijven, gewoon omdat de aankoop van locomotieven voor reizigersverkeer onder bepaalde voorwaarden gesubsidieerd mag worden.
Geplaatst: 31 jan 2007, 15:30
door Shrek
bobby schreef:en nu HLE13 nog aanpassen aan de duitse 15kV en dan transferen naar B-cargo.
ik vrees dat dat een beetje onmogelijk gaat zijn
wel zullen er dan waarschijnlijk meer 21/27 naar b-cargo gaan

Geplaatst: 31 jan 2007, 16:00
door Tim
Shrek schreef:bobby schreef:en nu HLE13 nog aanpassen aan de duitse 15kV en dan transferen naar B-cargo.
ik vrees dat dat een beetje onmogelijk gaat zijn
Dat is zeker niet onmogelijk,
wel zouden ze dan meer defect staan dan dat ze rijden (hé, da's nu ook al

) als ze terug aan die machines beginnen prullen.