Pagina 78 van 415

Re: gewijzigde samenstelling.

Geplaatst: 03 aug 2012, 12:11
door nmbs820
Hij zal vertraging gehad hebben dan, want ben ook gaan kijken en heb er bijna een uur staan wachten, en ik ben dan doorgegaan zonder dat ik hem gezien heb. :(

Re: gewijzigde samenstelling.

Geplaatst: 03 aug 2012, 12:14
door 260689
nmbs820 schreef:Hij zal vertraging gehad hebben dan, want ben ook gaan kijken en heb er bijna een uur staan wachten, en ik ben dan doorgegaan zonder dat ik hem gezien heb. :(
In doornik 37min moeten wachten wegens koperdiefstal.

Re: gewijzigde samenstelling.

Geplaatst: 03 aug 2012, 12:16
door nmbs820
Ik dacht dat er een defect aan de deuren ofzo van de Desiro was. :)

Re: gewijzigde samenstelling.

Geplaatst: 03 aug 2012, 20:51
door Locomotief 5175
Ik heb dit zopas gezien in de station van Kortrijk met 6 miniuten vertraging aangekomen, het stel is 08507 en 08004. Het is wel mooie stellen.

Re: gewijzigde samenstelling.

Geplaatst: 06 aug 2012, 12:01
door MaartendeJ
Trein 9224/9229 met 10-rijtuigen ICR. Hiervoor is de reserve-Fyrastam gebruikt.

Re: gewijzigde samenstelling.

Geplaatst: 06 aug 2012, 12:05
door dentheo
Een Benelux met 10 rijtuigen, verwacht men zoveel volk ?

Re: gewijzigde samenstelling.

Geplaatst: 06 aug 2012, 12:08
door 260689
Heb ik gisterenavond zien passeren in Schaarbeek Rond 20u30 richting Amsterdam.

Re: gewijzigde samenstelling.

Geplaatst: 06 aug 2012, 12:24
door LML
dentheo schreef:Een Benelux met 10 rijtuigen, verwacht men zoveel volk ?
Dit zou de standaard-samenstelling moeten zijn voor de BeNeLux. Ieder van ons weet dat dit een succesvolle trein is. Maar ja, als die trein samengesteld is uit 6 of 7 rijtuigen... daar moet geen tekening bij gemaakt worden... :)

Re: gewijzigde samenstelling.

Geplaatst: 06 aug 2012, 18:34
door Steve
LML schreef:
dentheo schreef:Een Benelux met 10 rijtuigen, verwacht men zoveel volk ?
Dit zou de standaard-samenstelling moeten zijn voor de BeNeLux. Ieder van ons weet dat dit een succesvolle trein is. Maar ja, als die trein samengesteld is uit 6 of 7 rijtuigen... daar moet geen tekening bij gemaakt worden... :)
Volledig met je eens, die 6-7 rijtuigen zijn vaak veel te weinig.

Re: gewijzigde samenstelling.

Geplaatst: 06 aug 2012, 19:07
door fets
MIVB-reiziger schreef:Volledig met je eens, die 6-7 rijtuigen zijn vaak veel te weinig.
Ik veronderstel dat ze de Benelux niet meer capaciteit willen geven dan wat de V250 zal leveren in de toekomst..

Re: gewijzigde samenstelling.

Geplaatst: 06 aug 2012, 19:12
door Steve
fets schreef:
MIVB-reiziger schreef:Volledig met je eens, die 6-7 rijtuigen zijn vaak veel te weinig.
Ik veronderstel dat ze de Benelux niet meer capaciteit willen geven dan wat de V250 zal leveren in de toekomst..
De V250 zal wel reserveringsplicht kennen, die als voordeel heeft (buiten alle nadelen) dat er geen overbezetting zal zijn noch overvolle balkons. Iets wat je van de huidige Benelux natuurlijk niet kunt zeggen...

Re: gewijzigde samenstelling.

Geplaatst: 06 aug 2012, 20:11
door AlexNL
Die 10 bakken kwamen pas nadat reizigers voor Londen in Nederland moesten achterblijven ivm overvolle treinen, en hier een shitstorm over ontstond... Het verdient zeker geen schoonheidsprijs.

Re: gewijzigde samenstelling.

Geplaatst: 12 aug 2012, 09:57
door Dieselfreak
Gisteren om 16 uur nam ik in Ciney de IC J richting Brussel, deze werd niet met AM96, maar met M4 + HLE13 gedaan. Is dat de normale samenstelling tegenwoordig?

Re: gewijzigde samenstelling.

Geplaatst: 12 aug 2012, 10:01
door Steven
Ben je zeker dat je het over M4 hebt? Want zover ik weet hebben die rijtuigen geen toelating voor het Luxemburgse net.

Re: gewijzigde samenstelling.

Geplaatst: 12 aug 2012, 10:17
door Dieselfreak
100 % zeker. Ik weet echt wat een M4 is.