Opentunnelevenement Antwerpen op 4 en 5 april
Re: Opentunnelevenement Antwerpen op 4 en 5 april
Lachwekkend...
Heb jij respect, dan krijg je respect terug...
als jij dat lachwekkend vind vraag ik mij af wie hier het kind is dan ... dit is gewoon de waarheid ... het is niet omdat u ouder bent dat u daarom meer bent .LML schreef:Lachwekkend...
Ik heb niks mis zet, maar je lokt wel mijn reactie uit door zo minachtend te doen tov. tieners
als ik fouten maak zie ik ze ook zelf wel in, jij maakt ook fouten zoals mij en iedereen anders, maar ziet ze niet in

soms moet een mens kunnen toegeven dat hij/zij fout zat ...
greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Zeg jongens, vecht dit eens via mail en dergerlijke uit, dit hoort niet op een forum thuis

sorry, maar men moet ook begrijpen dat als je aangevallen wordt jezelf wilt verdedigen, dat heb ik gedaan, en als men dat dan nog 'lachwekkend' vind betuigd dit echt van kinderlijke manieren13'erke schreef:Zeg jongens, vecht dit eens via mail en dergerlijke uit, dit hoort niet op een forum thuis![]()
ik heb niks tegen LML z'n persoon maar wel tegen de manier waarop hij zich voor doet ...
maar bon, back on topic
greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Je kan ook reageren en je verdedigen via e-mailHLE 2302 schreef:sorry, maar men moet ook begrijpen dat als je aangevallen wordt jezelf wilt verdedigen, dat heb ik gedaan, en als men dat dan nog 'lachwekkend' vind betuigd dit echt van kinderlijke manieren13'erke schreef:Zeg jongens, vecht dit eens via mail en dergerlijke uit, dit hoort niet op een forum thuis![]()
ik heb niks tegen LML z'n persoon maar wel tegen de manier waarop hij zich voor doet ...
maar bon, back on topic
greetz 2302

Beste mensen ruzie maken die je niet op dit forum maar prive,
LML niet iedereen gaat al de fora afschuimen als ze daar geen zin in hebben dus duidelijkheid van in het begin is wel gewenst tenzij je de persoon in kwestie kent waardoor je is een "inside commentaar" kan geven. Maar met mensen die je niet kent komt zoiets meestal verkeerd aan zoals je zelf merkt. Ik had uw opmerking ook niet volledig begrepen, ik had enkel een vaag vermoeden dat je er in opdracht was of zo. Kortweg leer allemaal aanvaarden dat uw geschreven woorden niet altijd opgevat worden zoals jij ze schrijft. Terug naar het onderwerp en einde discussie, alle andere berichten moeten maar prive gaan of ik verwijderd ze.
mvg Steven.
LML niet iedereen gaat al de fora afschuimen als ze daar geen zin in hebben dus duidelijkheid van in het begin is wel gewenst tenzij je de persoon in kwestie kent waardoor je is een "inside commentaar" kan geven. Maar met mensen die je niet kent komt zoiets meestal verkeerd aan zoals je zelf merkt. Ik had uw opmerking ook niet volledig begrepen, ik had enkel een vaag vermoeden dat je er in opdracht was of zo. Kortweg leer allemaal aanvaarden dat uw geschreven woorden niet altijd opgevat worden zoals jij ze schrijft. Terug naar het onderwerp en einde discussie, alle andere berichten moeten maar prive gaan of ik verwijderd ze.
mvg Steven.
Ik kan nog iets niet goed volgen...thejay schreef: Hallo,
voor diegenen die het minder goed konden volgen:
SNIP
- dan vervolgens een vrij steile helling omhoog naar Astrid, waar dan eindelijk de koker stad-inwaarts erbij komt.
- de kokers liggen dus onder elkaar en niet naast elkaar, vanwege plaatsgebrek.
De tramlijn is de tunnel kan toch 24 niet zijn..hoe geraakt die erin en hoeveel haltes verliest die dan niet op Turnhoutsebaan.
Want ik heb begrepen dat tram zou starten in Opera, stoppen op Zegel en dan eruit en via Herentalsebaan en verder naar Silsburg.
Ligt er een keerlus onder het kruispunt Opera ???
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
Het is een echt raadsel want in de bijhorende folder lees ik dat station "Drink" en station "Carnot" NIET worden gebruikt en onderweg hoorde ik iets over een snelverbinding dus vlug de stad uit.
En dus zal er gewoon een tram bovengronds blijven rijden denk ik.
Tram 10 zal sowieso bovengronds blijven rijden (wordt immers verlengd tot Wijnegem)doggys2 schreef:Het is een echt raadsel want in de bijhorende folder lees ik dat station "Drink" en station "Carnot" NIET worden gebruikt en onderweg hoorde ik iets over een snelverbinding dus vlug de stad uit.
Tram 24 gaat grotendeels ondergronds: een nieuwe helling op de leien vanaf grofweg de halte Stadspark naar Opera (dat stuk is immers nog niet heraangelegd) en verder via Rooseveltplaats en Turnhoutsebaan - Herentalsebaan tot Morckhoven. Het stukje Stenenbrug - Morckhoven wordt dus feitelijk tramloos in dit verhaal.. maar d'r kan natuurlijk nog een hoop gebeuren in de tussentijd en als omleidingsroute zal het vast wel blijven liggen.
Verderop zal de tram vanaf Silsburg worden geleid via de P&R bij de op- & afrit Wommelgem naar de parking in Ranst bij de samenvoeging E34 - E313. Andere optie is aftakken bij het 'Mestputteke' en zo een geschikt tracé zoeken naar de snelweg.
Het andere deel van de leien wordt uiteraard ook heraangelegd in het kader van de tram naar Ekeren.
groet,
thejay
Maar in het krantje dat we thuis kregen werd ook weer vertelt over de keerlus aan de opera ???thejay schreef:Tram 10 zal sowieso bovengronds blijven rijden (wordt immers verlengd tot Wijnegem)doggys2 schreef:Het is een echt raadsel want in de bijhorende folder lees ik dat station "Drink" en station "Carnot" NIET worden gebruikt en onderweg hoorde ik iets over een snelverbinding dus vlug de stad uit.
Tram 24 gaat grotendeels ondergronds: een nieuwe helling op de leien vanaf grofweg de halte Stadspark naar Opera (dat stuk is immers nog niet heraangelegd) en verder via Rooseveltplaats en Turnhoutsebaan - Herentalsebaan tot Morckhoven.
Dat krantje leek mij geschreven door een man of vier vijf, die het allemaal iets anders verstaan hadden...
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
De keerlus komt (blijkbaar) ook aan Opera. Ik ken de ondergrondse situatie daar niet, dus kan niet zeggen hoe dat net zit.
BDJ
BDJ
Er zou al een keerlus zitten onder de Rooseveldplaats...maar...daar zit NIET het station Opera en djay, toch altijd goed op de hoogte, heeft het dus weer anders verstaan..dan gaat men nog tunnels moeten bijgraven..Bartjedj schreef:De keerlus komt (blijkbaar) ook aan Opera. Ik ken de ondergrondse situatie daar niet, dus kan niet zeggen hoe dat net zit.
En waarom men station Astrid niet WIL bedienen lijkt mij ook een raadsel.
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
Er is inderdaad een keerlus onder de Rooseveltplaats, maar eveneens een aftakking naar Opera.dentheo schreef:Er zou al een keerlus zitten onder de Rooseveldplaats...maar...daar zit NIET het station Opera en djay, toch altijd goed op de hoogte, heeft het dus weer anders verstaan..dan gaat men nog tunnels moeten bijgraven..Bartjedj schreef:De keerlus komt (blijkbaar) ook aan Opera. Ik ken de ondergrondse situatie daar niet, dus kan niet zeggen hoe dat net zit.
Realiseer je dat dit station 3 niveau's heeft:
niveau -1 --- lokettenzaal/traverse 120m lang; gelegen op -5,40m
niveau -2 oost/west --- huidige station en controlecentrum 97m lang; gelegen op -9,65m
niveau -3 noord/zuid --- 'nieuwe' station 96m lang, gelegen op -15m en aanpalend de 150m lange autotunnel op -17m
enne Astrid zal zeker bediend worden door de ondergrondse 24... (welk nummer dat ook mag worden) waar leest men dit?
Overigens moet hiervoor de uitgang naar Aquatopia onderbroken worden... de sporen lopen straks midden door die gang heen!
Volgens het document van de MIVA dat ik hier heb, is de open helling op de Frankrijklei voorzien juist voor het kruispunt met de Louiza-Marialei/Stoopstraat (ter hoogte van de huidige halte Stadspark). Hoeveel hiervan al gebouwd is, is niet duidelijk.
groeten,
thejay
Laatst gewijzigd door thejay op 07 apr 2009, 18:08, 2 keer totaal gewijzigd.
Dan moet ik het krantje van de lijn dat bedeeld werd in Kalmthout weer even gaan zoeken...thejay schreef:??? Astrid zal zeker bediend worden... waar leest men dit?dentheo schreef:Er zou al een keerlus zitten onder de Rooseveldplaats...maar...daar zit NIET het station Opera en djay, toch altijd goed op de hoogte, heeft het dus weer anders verstaan..dan gaat men nog tunnels moeten bijgraven..Bartjedj schreef:De keerlus komt (blijkbaar) ook aan Opera. Ik ken de ondergrondse situatie daar niet, dus kan niet zeggen hoe dat net zit.
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
thejay schreef: En waarom men station Astrid niet WIL bedienen lijkt mij ook een raadsel.
enne Astrid zal zeker bediend worden door de ondergrondse 24... (welk nummer dat ook mag worden) waar leest men dit?
O[/quote]
gevonden in bijlage GvA ism DeLijn.
blz 3 Titel: Er zijn vier ondergrondse stations waarvan alleen Zegel gebruikt zal worden. Met daaronder foto's van de vier stations.
Bij foto van perron Astrid staat dan nog eens: Het enig al bekende station..alhoewel het deel dat leidt naar premetro Turnhoutsebaan blijft afgesloten voor het publiek.
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide