bovenleidingsbreuk in belsele.

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
treinbruno

bovenleidingsbreuk in belsele.

Bericht door treinbruno »

er wordt hier net in mijn trein omgeroepen dat er een bovenleidingsbreuk in belsele is en dat alles over een spoor moet.
onze trein wordt opgehouden in gent dampoort voor onbepaalde tijd meldt de treinbegeleidster...
Afbeelding
HLE 2302

Re: bovenleidingsbreuk in belsele.

Bericht door HLE 2302 »

chance
ik ben er daarnet nog gepaseerd :lol:

gisteren en ik al een uur en ne kwart vast gezeten voor een sein aan de vertakking zandberg, 'wisselstoring' :)

greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Joris
Contacteer:

Bericht door Joris »

Hallo,
Heb een gele ES zien rijden richting Antwerpen, zal daarvoor geweest zijn...
Demn, had ik dat geweten...
Groeten,
Joris De Mol
Afbeelding
markske

Bericht door markske »

Die wisselstoring aan Y Zandberg was een X met tongen. Toen alles klaar was om terug te keren naar Waregem en zo op tegenspoor naar Kortrijk kregen ze de X toch goed en mocht de bestuurder terug van stuurpost veranderen de vertragingen vielen nogal mee (lijn 89 ondervond geen hinder en de andere treinen konden op tegenspoor vanaf Waregem) behalve voor de geblokkeerde trein zelf. Wat betreft die bovenleiding dit was tussen Beveren en Sint-Niklaas. De spankabel was afgebroken en in de bovenleiding gedraaid vervolgens meegenomen door de stroomafnemer van E2667. Gevolg een paar overwegen in groot alarm (SF05), hulpdiensten in het spoor rit op zicht en natuurlijk dienst op enkel spoor.
Hierdoor enkele afschaffingen en stevige vertragingen. Bovenleiding hersteld zo rond 04:00u
HLE 2302

Bericht door HLE 2302 »

markske schreef:Die wisselstoring aan Y Zandberg was een X met tongen. Toen alles klaar was om terug te keren naar Waregem en zo op tegenspoor naar Kortrijk kregen ze de X toch goed en mocht de bestuurder terug van stuurpost veranderen de vertragingen vielen nogal mee (lijn 89 ondervond geen hinder en de andere treinen konden op tegenspoor vanaf Waregem) behalve voor de geblokkeerde trein zelf. Wat betreft die bovenleiding dit was tussen Beveren en Sint-Niklaas. De spankabel was afgebroken en in de bovenleiding gedraaid vervolgens meegenomen door de stroomafnemer van E2667. Gevolg een paar overwegen in groot alarm (SF05), hulpdiensten in het spoor rit op zicht en natuurlijk dienst op enkel spoor.
Hierdoor enkele afschaffingen en stevige vertragingen. Bovenleiding hersteld zo rond 04:00u
héhé, zat je ook in de trein ?

de tb kreeg telefoon dat ie naar waregem moest bolle
had alles opgezet en ie kreeg weer telefoon, dat gemaakt was :P

greetz 2303
markske

Bericht door markske »

Ik zat niet in de trein maar aan de telefoon.
HLE 2302

Bericht door HLE 2302 »

markske schreef:Ik zat niet in de trein maar aan de telefoon.
aan de telefoon ?
oe bedoeld ge
Robin

Bericht door Robin »

HLE 2302 schreef:
markske schreef:Ik zat niet in de trein maar aan de telefoon.
aan de telefoon ?
oe bedoeld ge
hij was diegene die met tb aant bellen was :D
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Plaats reactie