Wat is uw favoriete hst?
Ik heb voor de ICE gekozen. Dat is tenminste nog een trein met comfort en uitzicht.
Thalys daarintegen verfoei ik omdat ze vuil, versleten en op maat gemaakt zijn van kabouters (ik ben 1m90 en kan me er niet in bewegen).
Ze mogen de thalyssen van mij gerust bij Luxfer of een andere schroothandelaar afzetten...
Thalys daarintegen verfoei ik omdat ze vuil, versleten en op maat gemaakt zijn van kabouters (ik ben 1m90 en kan me er niet in bewegen).
Ze mogen de thalyssen van mij gerust bij Luxfer of een andere schroothandelaar afzetten...
Laatst gewijzigd door Kris op 19 mar 2006, 21:05, 1 keer totaal gewijzigd.
3.000V 25.000V en 750V via derde rail wat is de vierde volgens u bij eurostar?groentje schreef:Ik twijfel tussen ICE en Eurostar, de eerste, omdat ik dat echt wel bangelijke stellen vind, en comfortabel, de tweede omwille van de technische mogelijkheden van die trein (voor zover ik er wat van weet, natuurlijk, maar kunnen rijden op 4 verschillende spanningen, het heeft toch wel wat).
Die wist ik zelfs niet, dus je ziet hoeveel ik er inderdaad van weet .msts.be schreef:1,5kV voor de SNCF stellen (men kan deze onderscheiden doordat als depot 'Le Landy' op de zijkanten vermeld wordt) , die gebruikt wordt door de Eurostars London-Avignon Centre en London-Bourg St Maurice...Steven schreef:3.000V 25.000V en 750V via derde rail wat is de vierde volgens u bij eurostar?
Hallo,
Ook ik heb voor de ICE gekozen. Die stellen kan je in niets vergelijken met de rest van het lijstje. Je moet maar eens de proef op de som nemen. Je rijdt richting Keulen met de Thalys en dan stap je in Keulen op een ICE3 die je richting München zoeft. Dan is het verschil snel gemaakt hoor
Groetjes,
Wouter
Ook ik heb voor de ICE gekozen. Die stellen kan je in niets vergelijken met de rest van het lijstje. Je moet maar eens de proef op de som nemen. Je rijdt richting Keulen met de Thalys en dan stap je in Keulen op een ICE3 die je richting München zoeft. Dan is het verschil snel gemaakt hoor
Groetjes,
Wouter