soms is het wel handig die machines. In grote stations waar er langere files staan ga ik automatisch naar de automatische verdelers. Gaat toch een pak sneller. Ik heb er al een paar zien snellen naar hun trein die natuurlijk dán juist aan de andere kant van het station aan het perron staat
Voor de biljetautomaten van NS kun je thuis oefenen, dan voel je je een stuk zekerder wanneer er mensen achter je staan te haasten bijvoorbeeld.
In het voorbeeld op het internet begint je reis in beginsel steeds in Rotterdam Centraal, maar het beginstation is aan te passen. De échte automaten staan ergens vastgeschroefd in een station en weten hun plaats.
thuis oefenen? da vereist dus een pc en die mensen zijn er van nature meestal al betere mee weg hoe die dingen werken. wat met de mensen die thuis geen internet en pc hebben? die kunnen dus niet oefenen en staan bijgevolg het langst aan de echte automaten.
Daar heb je helemaal gelijk in, Steven. Mijn brein zit kennelijk al vastgeschroefd achter deze pc (vóór, dan wel áchter de monitor) en weet zijn plaats in de wereld niet meer ...