Nachttrein Berlijn-Parijs

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
Joris
Contacteer:

Nachttrein Berlijn-Parijs

Bericht door Joris »

Hallo,
Blijkbaar loopt er bij Hafas soms toch iets verkeerd...
Of is dat gesponsord door de toeristische dienst van berlijn die me eerst nog eens stadswandeling wil laten maken?
Groeten,
Joris De Mol
Bijlagen
Hij stopt dus weldegelijk in Berlin Hbf...
Hij stopt dus weldegelijk in Berlin Hbf...
WLParis-Berlin2.jpg (45.28 KiB) 2684 keer bekeken
Een stadswandeling van 6 minuten...
Een stadswandeling van 6 minuten...
Afbeelding
Steven

Bericht door Steven »

die fout komt enkel voor als je bij uw traject aanvraagd vergeten bent de knop internationaal aan te klikken en dus de binnelandse versie van de nmbs site gebruikt, ik heb de test gedaan als je internationaal aanklikt en dan doet hij het wel goed, dus geen fout bij hafas volgens mij
Portbou
Contacteer:

Re: Nachttrein Berlijn-Parijs

Bericht door Portbou »

Joris schreef:Hallo,
Blijkbaar loopt er bij Hafas soms toch iets verkeerd...
Of is dat gesponsord door de toeristische dienst van berlijn die me eerst nog eens stadswandeling wil laten maken?
Groeten,
Joris De Mol
Geen stadswandeling maar een stratenloop :-)
En zelfs dan zijn 6 minuten absoluut onvoldoende om van Hbf naar Zoo te geraken...

Goedenavond.
Joris
Contacteer:

Bericht door Joris »

Hallo,
Steven schreef:die fout komt enkel voor als je bij uw traject aanvraagd vergeten bent de knop internationaal aan te klikken en dus de binnelandse versie van de nmbs site gebruikt, ik heb de test gedaan als je internationaal aanklikt en dan doet hij het wel goed, dus geen fout bij hafas volgens mij
Ok, ik ben dat vergeten, maar dan nog, het is toch veel logischer dat die een rechtsreekse verbinding neemt, dan dat die er een wandeling tussen stopt...
Groeten,
Joris De Mol
Afbeelding
Steven

Bericht door Steven »

hehe de fout is dus al bij u onstaan aangezien jij eigenlijke een aanvraag deed voor een binnenlandse verbinding :-) met het effect dat ge dan zoiets verkrijgt he :-)
Plaats reactie