Nieuwe motorstellen M7
Re: Nieuwe motorstellen M7
Wat valt er dan te klagen over de M6? Behalve dat je de fietsdeur niet zelf kan openen dan. Ik vind het comfort in de M6 hoger.
-
ovspotter_be
Re: MW41
Dat is snel opgelost als ze dat willen, de MR86 bijvoorbeeld is sinds december '25 ook gekend door Ath en men is nu bezig met opleidingen te geven aan de bestuurders van La Louvière.
-
desirootje
Ja maar dat is een ander verhaal, ik vermoed dat men van de duikbrillen afwilt op het Brusselse S net, dit is dus een doorschuiving. Leuven zal dan de duikbril vergeten. Sinds de varkensneuzen noodzakelijk zijn om naar Essen te rijden, moeten de Antwerpenaren deze trein blijven kennen. Daarnaast lijkt het me beter om deze treinen bij elkaar te houden. Met een te kleine reeks in Antwerpen moeten er maar een paar dingen fout lopen en er zijn geen treinen naar Roosendaal meer.ovspotter_be schreef: ↑28 aug 2026, 18:13 Dat is snel opgelost als ze dat willen, de MR86 bijvoorbeeld is sinds december '25 ook gekend door Ath en men is nu bezig met opleidingen te geven aan de bestuurders van La Louvière.
1 enkele sprinter is ook toegelaten in Roosendaal.desirootje schreef: ↑29 aug 2026, 00:30Ja maar dat is een ander verhaal, ik vermoed dat men van de duikbrillen afwilt op het Brusselse S net, dit is dus een doorschuiving. Leuven zal dan de duikbril vergeten. Sinds de varkensneuzen noodzakelijk zijn om naar Essen te rijden, moeten de Antwerpenaren deze trein blijven kennen. Daarnaast lijkt het me beter om deze treinen bij elkaar te houden. Met een te kleine reeks in Antwerpen moeten er maar een paar dingen fout lopen en er zijn geen treinen naar Roosendaal meer.ovspotter_be schreef: ↑28 aug 2026, 18:13 Dat is snel opgelost als ze dat willen, de MR86 bijvoorbeeld is sinds december '25 ook gekend door Ath en men is nu bezig met opleidingen te geven aan de bestuurders van La Louvière.