Boordtarief
Re: Boordtarief
En wat als ik m'n ouders van mid de 70 ga helpen hun bagage aan boord van het rijtuig te hijsen?
En wat als ik klanten moet opwachten die met de trein van de luchthaven komen?
En wat als ik m'n vriendin wil uitwuiven?
En wat als ik klanten moet opwachten die met de trein van de luchthaven komen?
En wat als ik m'n vriendin wil uitwuiven?
Ik ga er toch vanuit dat ze begeleiders van iemand met een geldig ticket gaan toelaten. Maar je vriendin/klanten/ouders gaan dat dan wel moeten kunnen voorleggen.
Als ik dan op perron 10 in Gent St Pieters de ICE wil fotograferen, moet ik een ticket naar Brussel kopen, want als ze de controles goet doen, laten ze me niet door met een ticket van 2,6 EUR naar Gent-Dampoort - aangezien die helemaal niet op dat perron komt.
Als men dit echt sluitend wil maken, dan moet het perronkaartje opnieuw ingevoerd worden.
Dat stond al in het persbericht: iemand begeleiden is geen probleem als die persoon een ticket heeft.
Dat werkt dus niet om iemand op te halen, want dan kan je hun ticket nog niet laten zien, ze zitten nl. nog op de trein.
En dat zal dus meteen de loophole worden waarachter de zwartrijders zich gaan schuilen...
En als er niemand afstapt... "Hij zal de trein gemist hebben"...
-
trainlovertje
- Contacteer:
Gelukkig hebben de meeste zwartrijders van het type dat men met de nieuwe regels wil weren dusdanig weinig niet-aangetaste hersencellen door hun druggebruik, dat ze zelfs dit niet zouden kunnen verzinnen.
Mijn ervaring is met andere woorden: als ze de regels niet volgen en dat zelf goed beseffen, gaan ze ook niet doen alsof ze de regels proberen volgen.
Eigenlijk lees ik hier een pleidooi voor de (her)invoering van het perronticket... Lees er de laatste bijdragen maar eens op na!
Met vriendelijke groet
overweg13
overweg13
-
eagleheart
- Contacteer:
De toekomstige onderdoorgang van station Mechelen wordt net speciaal gebouwd om de huidige stad met het toekomstige stadsdeel (Ragheno) aan de achterkant te connecteren, dus net met de intentie om als doorgang gebruikt te worden..
Fan van de 55'ers en de 18'ers!
http://users.telenet.be/eagleheartstori ... elkom.html
http://users.telenet.be/eagleheartstori ... elkom.html