elektrificatie L11
Re: elektrificatie L11
Voor de genodigden zal op 26/06 een "eerste" elektrisch gesleepte goederentrein vertrekken op Combinant, gesleept door BLS Cargo. Eerste tussen aanhalingstekens want de trein gaat maar naar Antwerpen-Noord waarna de wagens met dieseltractie terugkeren naar Combinant...