Ik stond gisteren een half uurtje langs lijn 94 (op 400 m van de vroegere OW13) en kon een allegaartje aan treinen vastleggen: http://blog.seniorennet.be/overweg13/ar ... ID=2667590.
Veel kijkplezier.
Een half uurtje langs lijn 94.
-
Re: Een half uurtje langs lijn 94.
Ik kan fout zijn maar zou de 2282 Mechelen-Denderleeuw niet de 3381 zijn, rijdend als een S5 ipv een S3? Wel leuk om een trein te zien die 3 kwart rond Brussel heen rijdt, had men die rit begonnen in Dendermonde en de Leirekesroute nog steeds een spoorlijn was dan kon je er een volledige cirkel van maken
Je hebt gelijk, de 2282 vind ik niet eens meer terug. Goed opgemerkt en bedankt voor de verbetering. Ik moet eerlijk zeggen dat ik tegenwoordig erg regelmatig het spoor bijster ben, zeker met de S-treinen rond het Brusselse. Ik had me gebaseerd op het spoorboekje van december 2024, maar dat hoort het grootste deel van het jaar thuis in een museum voor memorabilia, zeg maar miserabilia. De tijd dat ik zowat iedereen voor de vuist een dienstregeling kon uitschrijven, ligt al ver achter me. De informatica heeft me ingehaald en moedeloos achter zich gelaten.
Met vriendelijke groet
overweg13
overweg13
Bedankt, zoals gezegd heb ik weinig of geen voeling met internationaal treinverkeer. Maar de trein rijdt wel degelijk richting Parijs; het nummer is fout, niet de bestemming.
Met vriendelijke groet
overweg13
overweg13
-
Door de werken op HSL1 tussen Halle en de Franse grens neemt de S5 dit en komend weekend het traject over van de S3 tussen Halle en Denderleeuw.
De S3 rijdt niet dit en komend weekend.