Beste,
Deze vragen zijn wss al tientallen keer gesteld maar zie door de bomen het bos niet meer….
Dus, klopt het wat ik hier schrijf,
24 dagen (verlof) (+1 bij 45 jaar en +2 bij 50 jaar) (vrij te kiezen)
13 dagen kredietdagen (vrij te kiezen)
13 dagen compensatiedagen. (Niet vrij te kiezen)
104 dagen (zaterdag en zondag). (Niet vrij te kiezen)
11 wettelijke feestdagen (Niet vrij te kiezen)
Dus totaal 165 dagen waarvan 37 dagen vrij te kiezen en 128 dagen te worden ingepland in uw werkschema.
(Ik weet wel dat het nog erg moeilijk is om je dagen te krijgen maar wil eens weten of mijn sommetje klopt)
Mvg,
Verlof rijdend personeel…hoe zit het nu eigenlijk?
Re: Verlof rijdend personeel…hoe zit het nu eigenlijk?
Op de wettelijke feestdagen na ben ik zeker dat je volledig bent. 11 feestdagen kan kloppen maar ben niet volledig zeker aangezien daar de afgelopen jaren toch wat veranderd is. Het was ooit 13 maar ben niet zeker of er nu 1 of 2 zijn verdwenen.
Er zijn er volgens mij 2 verdwenen dus inderdaad nog 11.
-
Als ik me niet vergis was Sint-Elooi vroeger een feestdag? en 15 november was ook een feestdag (dag van de dynastie)
Het was 2 november dat vroeger een feestdag was, net als 15 november.Strijkregel schreef: ↑11 dec 2024, 23:44 Als ik me niet vergis was Sint-Elooi vroeger een feestdag? en 15 november was ook een feestdag (dag van de dynastie)
Sint-Elooi ofte Sint-Eligius is nooit een feestdag geweest, wel is het de patroonheilige van de metaalverwerkende industrie. Op 1 december werd dan ook duchtig misbruik gemaakt van deze feestdag om zich te bezatten. Ik heb ooit iemand van de trappen in Brussel-Zuid zien rollen, maar zoals algemeen geweten hebben dronkenlappen goede engelbewaarders, zolang je niet Tom Waes heet.Strijkregel schreef: ↑11 dec 2024, 23:44 Als ik me niet vergis was Sint-Elooi vroeger een feestdag? en 15 november was ook een feestdag (dag van de dynastie)
Met vriendelijke groet
overweg13
overweg13
-
In de staalindustrie vervangt Sint-Elooi 11 november (Wapenstilstand) in regio Charleroi. (P.C. 104)Strijkregel schreef: ↑11 dec 2024, 23:44 Als ik me niet vergis was Sint-Elooi vroeger een feestdag? en 15 november was ook een feestdag (dag van de dynastie)