In Brussel Noord hebben ze deze bijgehangen (voorlopig alleen op spoor 7) want daar had je slechts zone A en B.
De samenstelling zou daar ook al op enkele schermen getoond worden, wel nog niet met eigen ogen gezien.
In Brussel Noord hebben ze deze bijgehangen (voorlopig alleen op spoor 7) want daar had je slechts zone A en B.
Ik hoor van chauffeurs van De Lijn dat er regelmatig toeristen op de bussen naar Leerbeek zitten omdat ze naar Brugge willen. Er is inderdaad een halte Kester Brugge...ovspotter_be schreef: ↑09 jul 2024, 13:57 De reizigers van Thalys/Eurostar zijn vaak toeristen die soms de meest gekke stoten uithalen.
Hoe vaak dat ik (als treinbegeleider) al geen vragen heb gekregen van (voornamelijk Amerikaanse toeristen) over waarom hun trein die over 3 à 4 uur zou moeten vertrekken nog niet op de schermen staat vermeld.
Inderdaad, zie https://www.hgbtf.net/viewtopic.php?p=285593#p285593 en verder.
Waarom moet een perron eerst in twee verdeeld worden (A en B) om dan nog eens in stukjes gekapt te worden? Waarom niet gewoon meteen in kleine stukjes kappen?
Op zich wel vreemd, want ik nam enkele maanden geleden een paar treinen aan de Oostkust van de VS en daar werd het perron doorgaans maar een minuutje of 15-20 voor vertrek aangekondigd, waardoor je met honderden mensen samen in 1 kleine ruimte aan het wachten was.ovspotter_be schreef: ↑09 jul 2024, 13:57 De reizigers van Thalys/Eurostar zijn vaak toeristen die soms de meest gekke stoten uithalen.
Hoe vaak dat ik (als treinbegeleider) al geen vragen heb gekregen van (voornamelijk Amerikaanse toeristen) over waarom hun trein die over 3 à 4 uur zou moeten vertrekken nog niet op de schermen staat vermeld.