Ik las ergens dat dat nog een andere speler is, hoe meer bedrijven zich melden hoe minder ik ze geloof.trainlovertje schreef: ↑14 nov 2023, 23:06Zal dat onder de naam Heurotrains gebeuren? Want gisteren werd bekend gemaakt dat een nieuw opgericht bedrijf Heurotrains zou willen concurreren met Eurostar op de routes Amsterdam - Brussel - Parijs/Londen. Of is dat nog een andere speler?nighttrain schreef: ↑14 nov 2023, 22:38 Nieuwe kaper op de kust.......Richard Branson (Phil Whittingham) met Virgin trains,praat met Getlink voor het kopen van slots.Had hem reeds eerder verwacht......
https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20231114_96997822
Zeker gezien het aantal sloten dat ze beloven ook al is de capaciteit aan alle kanten beperkt. De HSL Zuid wordt al volledig ingenomen door NS, L25 zal ook vol genoeg zitten en in Paris Nord en Saint Pancras komt men ook al amper toe... om nog maar te zwijgen over grenscontroles. Mss kan men Londen binnen geraken via Waterloo zoals Eurostar dat vroeger deed, hoewel ik me meen te herinneren dat die perrons nu ook gebruikt zouden worden.