Gisterenavond op E4115 2 of 3 klassiekjes (oa 699, volgens Railtime niet gekoppeld met ICC) en op E4142 3 klassiekjes (ook beperkt tot Kortrijk).Steve schreef:Dat had me laatst ook verwonderd, maar schijnt tegenwoordig normaal te zijn door de koppeling van de Oostende-Kortrijk met Kortrijk-Mechelen...bram2727 schreef:Rondt 14u30 in brugge 2 klasiekjes gezien van oostende naar kortrijk
Ongewone samenstelling.
Re: Ongewone samenstelling.
Maar klopt die koppelingsinfo in Railtime nog wel? Dom voorbeeld: voor de treinen 20xx Brussel-Zuid - Aalst kondigt hij in het weekend nog steeds een koppeling met de 36xx uit De Panne aan, terwijl die koppeling al jaren geleden opgeheven is...rdv schreef:Gisterenavond op E4115 2 of 3 klassiekjes (oa 699, volgens Railtime niet gekoppeld met ICC) en op E4142 3 klassiekjes (ook beperkt tot Kortrijk).Steve schreef:Dat had me laatst ook verwonderd, maar schijnt tegenwoordig normaal te zijn door de koppeling van de Oostende-Kortrijk met Kortrijk-Mechelen...bram2727 schreef:Rondt 14u30 in brugge 2 klasiekjes gezien van oostende naar kortrijk
Klopt voor al de M4 in Schaarbeek en dergelijke te krijgen voor de nieuwe dienstregeling!Steve schreef:Dat had me laatst ook verwonderd, maar schijnt tegenwoordig normaal te zijn door de koppeling van de Oostende-Kortrijk met Kortrijk-Mechelen...bram2727 schreef:Rondt 14u30 in brugge 2 klasiekjes gezien van oostende naar kortrijk
Jep, 1 ervan gaat naar Poperinge! Als ik de dagelijkse uittreksels mag geloven!
Voor de P-treinen naar Brussel. Net zoals de meeste andere in het land zullen die uit M4-stammen bestaan.260689 schreef:Jep, 1 ervan gaat naar Poperinge! Als ik de dagelijkse uittreksels mag geloven!
Wat gebeurd er met de I6/10??Steve schreef:Voor de P-treinen naar Brussel. Net zoals de meeste andere in het land zullen die uit M4-stammen bestaan.260689 schreef:Jep, 1 ervan gaat naar Poperinge! Als ik de dagelijkse uittreksels mag geloven!
Die verkassen naar andere treinen (het waren overigens enkel I10). Vergeet alles wat tot nu toe gold, vanaf volgende week is (bijna) alles anders, zeker qua materieel.260689 schreef:Wat gebeurd er met de I6/10??Steve schreef:Voor de P-treinen naar Brussel. Net zoals de meeste andere in het land zullen die uit M4-stammen bestaan.260689 schreef:Jep, 1 ervan gaat naar Poperinge! Als ik de dagelijkse uittreksels mag geloven!

I10: zeker voorzien voor 1 P-trein van en naar Oostende + extra rijtuigen nodig voor Vauban/Iris die nu altijd op het uur van de normale IC zal rijden + IR Luik-Luxemburg (in afwachting van Desiro's??) + I10 200 mogelijk in treinen met I11'en
I6: 1 eerste klasse en 1 tweede klasse met fietsafdeling in Iris/Vauban. Maar verder?
I6: 1 eerste klasse en 1 tweede klasse met fietsafdeling in Iris/Vauban. Maar verder?
Weet er iemand wat er gebeurt met de m6 met de 27 gaan die nog rijden op de panne?
Dat is normaal gesproken verleden tijd... idem trouwens voor Poperinge.bram2727 schreef:Weet er iemand wat er gebeurt met de m6 met de 27 gaan die nog rijden op de panne?
Worden er ook geen I10 rijtuigen verhuurd aan HBX in Duitsland?Terminus schreef:I10: zeker voorzien voor 1 P-trein van en naar Oostende + extra rijtuigen nodig voor Vauban/Iris die nu altijd op het uur van de normale IC zal rijden + IR Luik-Luxemburg (in afwachting van Desiro's??) + I10 200 mogelijk in treinen met I11'en
-
-
- Contacteer:
Gisterenochtend reed de P7907 met dienstdoend M4-stuurpostrijtuig. De trein telde daarmee dan ook 10 M4s i.p.v. 9. HLE 2715 zat dan achteraan.

Dat zijn enkel I6, geen I10, voor zover ik weet.The_Knitter schreef:HKX ja, en die rijden daar nog steeds.Merijn schreef:Worden er ook geen I10 rijtuigen verhuurd aan HBX in Duitsland?