Stations raden met een beeld van de stationshal/de perrons
Re: Stations raden met een beeld van de stationshal/de perro
Is die foto echt maar 5 jaar oud? Zoveel is er dan in +25 jaar niet veranderd  
			
			
									
						- 
				Synrise
 
Re: Stations raden met een beeld van de stationshal/de perro
Excuus. Los vergetenRetard schreef:Inderdaad, Bordensteker. Waar blijft Synrise?
Van de nieuwe opgave moet ik ook het antwoord schuldig blijven..
Re: Stations raden met een beeld van de stationshal/de perro
Allez, we zullen het dan maar zeggen: Antwerpen-Schijnpoort. Ietwat buiten categorie natuurlijk aangezien het geen reizigersstation is (en dus ook geen stationshal of perrons heeft).  
 
Een nieuwe opgave:
			
							
			
									
						Een nieuwe opgave:
Re: Stations raden met een beeld van de stationshal/de perro
Geen gemakkelijke maar toch is een gokje wagen . 
 Profondsart ?
			
			
									
						Re: Stations raden met een beeld van de stationshal/de perro
Oei oei ik ben dik de mist ingegaan  
  . Ik denk dat je gelijk hebt Stijn 
			
			
									
						Re: Stations raden met een beeld van de stationshal/de perro
Etterbeek ?
			
			
									
						zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
			
						Re: Stations raden met een beeld van de stationshal/de perro
Nondidju, da's wel héél dichtbij! (en ik zeg dus niets omdat het wel heel makkelijk zou zijn voor mij)
			
			
									
						Re: Stations raden met een beeld van de stationshal/de perro
Lijkt op het verjongde Jette...
			
			
									
						Met vriendelijke groet
overweg13
			
						overweg13
Re: Stations raden met een beeld van de stationshal/de perro
Dat is het ook, ik moet dringend is wat meer foto's gaan nemen van stations.overweg13 schreef:Lijkt op het verjongde Jette...
Aan jou voor de volgende.
Re: Stations raden met een beeld van de stationshal/de perro
Oei, eigenlijk niet. Ik was dit al helemaal uit het oog verloren. Sorry. Ik laat iemand anders de eer.
			
			
									
						Met vriendelijke groet
overweg13
			
						overweg13
