Dienstregeling december 2013
Re: Dienstregeling 2013
Dat zijn wel pdf's, je kan ze perfect downloaden eens ze open zijn. Het is echter de url die u voor problemen doet staan. Normaal gezien bestaat er voor elke versie van IE, safari, Firefox, .... een viewer om de pdf's daarin open te doen. Je ziet de pdf dan in de site zelf.
-
Inderdaad, een paar jaar geleden zag je wel vaker AM75 op de IR o, toen ook nog naar Nijvel. Het is wel een primeur dat ze via L25N zullen rijden denk ikwva schreef:Ik zie dat er in het weekend een L verbinding is Roosendaal - Brussel luchthaven....
Dat wil zeggen een "varkensneus" naar de luchthaven. Zijn volgens mij de enige die Roosendaal binnen mogen (uitgezonderd de BENELUX)
Dat die dat nog mogen mee maken...

Het zijn wel PDF-bestanden, maar ze worden geserveerd via programmacode (bijvoorbeeld uit een database) en niet rechtstreeks door de webserver.dentheo schreef:]Maar waarom staat er dan op de site dat het PDFs zijn als het niet waar is ???
De extensie 'ashx' staat voor ASP.NET Handler, een onderdeel van het webtechnologieplatform van Microsoft.
Vlak voor de officiele opening van L25N heb ik af en toe een MS75 in de luchthaven richting Mechelen zien vertrekken. Dit was echter zonder passagiers natuurlijk.TrainzDr3ver schreef:Inderdaad, een paar jaar geleden zag je wel vaker AM75 op de IR o, toen ook nog naar Nijvel. Het is wel een primeur dat ze via L25N zullen rijden denk ikwva schreef:Ik zie dat er in het weekend een L verbinding is Roosendaal - Brussel luchthaven....
Dat wil zeggen een "varkensneus" naar de luchthaven. Zijn volgens mij de enige die Roosendaal binnen mogen (uitgezonderd de BENELUX)
Dat die dat nog mogen mee maken...
Maar dat wil ik niet, ik wil de pdf apart hebben en zien... bv. in preview kun je hem na het lezen ook vlot "dumpen"Steven schreef:Dat zijn wel pdf's, je kan ze perfect downloaden eens ze open zijn. Het is echter de url die u voor problemen doet staan. Normaal gezien bestaat er voor elke versie van IE, safari, Firefox, .... een viewer om de pdf's daarin open te doen. Je ziet de pdf dan in de site zelf.
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
Ik heb dit draadje over die pdf's of geen pdf's niet helemaal gevolgd, maar/en ik zie niet direct het probleem:
hier staat toch alles wat je wil: http://www.belgianrail.be/nl/klantendie ... lders.aspx
ICIR-brochure, lijnfolders, allemaal doodgewone PDF-files, gewoon openen (acrobat reader of wat dan ook) en dan saven als je deze wil houden, of sluiten als je die niet wil houden?
hier staat toch alles wat je wil: http://www.belgianrail.be/nl/klantendie ... lders.aspx
ICIR-brochure, lijnfolders, allemaal doodgewone PDF-files, gewoon openen (acrobat reader of wat dan ook) en dan saven als je deze wil houden, of sluiten als je die niet wil houden?
spoorwegrealist
Een ganse bladzijde ashx files...alleen voor Microsoft aanhangers...stefanic schreef:Ik heb dit draadje over die pdf's of geen pdf's niet helemaal gevolgd, maar/en ik zie niet direct het probleem:
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
Bizar, want ik bekijk die dingen toch echt wel op een mac , eentje van zes jaar oud zelfs 

Kristofke schreef:Bizar, want ik bekijk die dingen toch echt wel op een mac , eentje van zes jaar oud zelfs
Via Preview of voorvertoning ?
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
Ik krijg gewoon een PDF hoor... laat je niet misleiden door de .ashx-extensie. Ik gebruik momenteel Chrome op Windows 7, en daar opent hij met de ingebouwde PDF-lezer.dentheo schreef:Een ganse bladzijde ashx files...alleen voor Microsoft aanhangers...
Als het niet direct werkt: rechtsklikken, opslaan als, en dan .ashx vervangen door .pdf
En om te vervolledigen: hier met firefox op Ubuntu(Linux) helemaal geen probleem.
Ik kan, zoals gewoonlijk, kiezen tussen direct openen in documentweergave of bestand opslaan.
Ik kan, zoals gewoonlijk, kiezen tussen direct openen in documentweergave of bestand opslaan.
Vandaag hing ook in Brugge de nieuwe dienstregeling uit. Het goede nieuws is dat de marges van de IC A en de IC E een minuut korter worden. Hierdoor is er langs beide kanten een minuut verschuiving in de vertrektijd, maar het is nog niet op het niveau van toen Antoine Martens het nog voor het zeggen had.
Het gênante nieuws is dat de L-trein Brugge-Zeebrugge er met 23 minuten over het ganse traject nu acht minuten langer over doet dan tien jaar geleden. Goed dat de IC A nu ook zonder marges een minuut vroeger aankomt, anders zouden reizigers zoals Jeroen volgende week maar drie minuten hebben om over te stappen!
Het gênante nieuws is dat de L-trein Brugge-Zeebrugge er met 23 minuten over het ganse traject nu acht minuten langer over doet dan tien jaar geleden. Goed dat de IC A nu ook zonder marges een minuut vroeger aankomt, anders zouden reizigers zoals Jeroen volgende week maar drie minuten hebben om over te stappen!
Ik ga er ook een uitwaaidagje aan zee van maken, samen met een vriendin. Dacht vanuit de omgeving van De Haan met de Kusttram naar Zeebrugge te reizen en daar over te stappen op de bus naar Brugge (uit het hoofd, lijn 47). Echter, die bus lijkt maar tweemaal per dag te rijdenRetard schreef:Goed dat de IC A nu ook zonder marges een minuut vroeger aankomt, anders zouden reizigers zoals Jeroen volgende week maar drie minuten hebben om over te stappen!