Amai, een pak van men hart dat ze de 13-kop gaan gebruiken , die sybic-kop zo'n misbaksel
Nu alleen nog wa wachten tot we'm kunnen spotten.
Groot probleem: wa gaan ze nu met de 27 aanvangen , die past er ni helemaal bij he , gaan ze de 13 er nu voorzetten of ni , of is het mss wachten tot de 14 er is?
13'erke schreef:Amai, een pak van men hart dat ze de 13-kop gaan gebruiken , die sybic-kop zo'n misbaksel
Nu alleen nog wa wachten tot we'm kunnen spotten.
Groot probleem: wa gaan ze nu met de 27 aanvangen , die past er ni helemaal bij he , gaan ze de 13 er nu voorzetten of ni , of is het mss wachten tot de 14 er is?
1 de originele cybic is wel mooi
2 de 27 hangt nu soms al is (p trein onder meer) voor een stam met een stuurrijtuig bij dus zo een ramp is da ni
3 de 14 zal echt nog wel wa op zich laten wachten
13'erke schreef:Amai, een pak van men hart dat ze de 13-kop gaan gebruiken , die sybic-kop zo'n misbaksel
Nu alleen nog wa wachten tot we'm kunnen spotten.
Groot probleem: wa gaan ze nu met de 27 aanvangen , die past er ni helemaal bij he , gaan ze de 13 er nu voorzetten of ni , of is het mss wachten tot de 14 er is?
1 de originele cybic is wel mooi
2 de 27 hangt nu soms al is (p trein onder meer) voor een stam met een stuurrijtuig bij dus zo een ramp is da ni
3 de 14 zal echt nog wel wa op zich laten wachten
27? 21 ook, hoor. Als ik de 8006 (Landen-Oostende, 11xM6) pak, hangt er 3/4 van de keren een HLE 21 aan. Voor de rest een 27.
als er een 21 in wervik moet vertrekken, dan zie ik altijd dat deze veel meer moeite hebben om een M6-ram van 10 voort te trekken dan een 27, nuja, kan zijn ze
zo een verschil ga je niet vlug voelen hoor... en onderling een bepaalde identieke reeks kan je ook verschillen merken, van trekkracht tot remmen... dat hangt een beedje van machien tot machien af. Dat hangt af van de laatste revisie, nazicht, afstelling... dus je kan een 27 hebben die tam optrekt een een 21 die goed trekt terwijl de ene meer KW heeft dan de ander