BBC: The tube

Smalspoor, tram en light-rail in het buitenland
Plaats reactie
Stijn014

BBC: The tube

Bericht door Stijn014 »

SOrry dat ik het wat laat meld maar vananvond is het de derde aflvering van 6 over "the tube". Om 22u op BBC2. (Je vindt de eerste 2 vast nog wel online). prachtprogramma en zeker neit temissen voor metro/spoorliefhebbers.
Gebruikersavatar
msts.be
Berichten: 1476
Lid geworden op: 02 feb 2006, 20:06

Re: BBC: The tube

Bericht door msts.be »

Ondertussen zend men herhalingen van deze reeks uit, gisteren was aflevering 1 opnieuw te zien op BBC HD. Omdat alle Engelstalige zenders nu geweerd zijn van de analoge kabel, ben je dus verplicht digitale TV te nemen. Voor mij is dat geen probleem want ik heb een Telenet Shake, maar ik weet niet hoe het zit op Belgacom TV/TV Vlaanderen ?

Ik vond de aflevering best geslaagd, natuurlijk komen in zo'n reeksen meer klachten en problemen voor dan goede dingen, maar het is alvast een betere poging dan gelijkaardige reeksen hier indertijd (remember "Zuidstation", 2 seizoenen op VTM ?).
am62
Berichten: 840
Lid geworden op: 20 mei 2006, 20:40

Re: BBC: The tube

Bericht door am62 »

Mensen met een satelliet-installatie én een LNB voor de Britse zenders (Astra 28.2) hebben dit programma zeker kunnen zien. Overigens kan je via satelliet ook BBC 1 - 4 zien en ITV 1 - 4. Op BBC FOUR is er regelmatig een docu te zien over treinen. BBC HD is ook gratis te bekijken. Ik heb TV-Vlaanderen, maar de Engelse zenders kunnen met een voldoende grote schotel vrij worden ontvangen in Vlaanderen (zonder abonnement TV Vlaanderen) en dat alleen is een meerwaarde t.o.v. al die pakketten ... Ik moet u eerlijk bekennen dat ik meer naar BBC, ITV en Channel Four kijk dan naar de Vlaamse zenders.
dentheo
Berichten: 8167
Lid geworden op: 14 jan 2007, 22:53
Locatie: Kalmthout

Re: BBC: The tube

Bericht door dentheo »

Meeste al op Youtube, ook vroegere ITV versie.
Theo
Groeten vanop de Heide
Plaats reactie