moest jij niet in arras zittenFles schreef:![]()
stationsnaambordjes
-
treinbruno
-
Fles
Re: stationsnaambordjes
binnen 2 maand wel. Mits mooi weer. vandaag had ik over het weer echt niet te klagen hoor, alleen tussen Lokeren en Deinze was het PET
maar er was in de aanloop ook al genoeg mis gegaan dat ik dacht "nu is geen goed moment".
dus een ander keertje binnenkort
maar aan 588 km en 25 nieuwe bordjes hoort ge mij niet klagen ze 
dus een ander keertje binnenkort
-
Trammist
Voor het geval je ze nog niet had, Fles, de ex-stationsgebouwen van Drongen en Hansbeke aan L50A gaan binnenkort tegen de vlakte.
RIP Drongen:
RIP Hansbeke:
[/QUOTE]
Foto's zijn van onze vriend Hogersluys.
RIP Drongen:
Foto's zijn van onze vriend Hogersluys.
-
Fles
NEEEE niet HansbekeTrammist schreef:Voor het geval je ze nog niet had, Fles, de ex-stationsgebouwen van Drongen en Hansbeke aan L50A gaan binnenkort tegen de vlakte.
dit is wat ik heb, en het is niet genoeg
Wanneer gaat er gesloopt worden?-
Hogersluys
Ergens in 2010. Je hebt dus nog wel even de tijd.Fles schreef: Wanneer gaat er gesloopt worden?
-
Fles
-
Hogersluys
Wat een variëteit hebben die Franse stationsnaambordjes toch. Dan vind ik onze Belgische toch beter.
-
Fles
Qua eenvormigheid kan ook België er wel wat van hoorHogersluys schreef:Wat een variëteit hebben die Franse stationsnaambordjes toch. Dan vind ik onze Belgische toch beter.
Nee, dan België
Daar komen dan nog allerlei vertikaal georiënteerde borden bij, verzamelingen van 4 zuurstokken, muur-reliëfs, muurschilderingen, tegelmozaiekjes etc....
Nee, België heeft niet te klagen over variëteit hoor
-
Trammist
Ach, zolang het maar duidelijk leesbaar is, is het goed. Al is dat natuurlijk niet overal het geval...
-
Hogersluys
Heeft men inmiddels beslist wat de standaard is? Ik heb de indruk dat nieuwe stations steeds met het naambord met de traditionele witte blokletters op een blauw vlak uitgerust worden.
-
Fles
Klopt, dat is het huidige ontwerp voor wat betreft de lichtbakken. De onverlichte bordjes hebben die rode lijn en dat B-logo. En geen CAPS LOCKHogersluys schreef:Heeft men inmiddels beslist wat de standaard is? Ik heb de indruk dat nieuwe stations steeds met het naambord met de traditionele witte blokletters op een blauw vlak uitgerust worden.

Onze woonplaats