Op welke dienst?b-loc schreef:vandaag gezien
cityrail+gerestaureerd klassiekertje
in lokeren
maar hoe veel cityrails zijn er egenlijk
P Dendermonde-Lokeren?
Groeten,
Joris De Mol
Op welke dienst?b-loc schreef:vandaag gezien
in lokeren
Zeldzaam zijn ze gelukkig nog niet, maar ze zijn wel de oudste, en net dan die stellen op een belangrijke IC inzetten...Fles schreef:Is dat zo zeldzaam dan?Bartjedj schreef:Dan nog wel een 1xx![]()
Hier struikelde ik gisteren onder meer over
ja op P Dendermonde-LokerenJoris schreef:Hallo,Op welke dienst?b-loc schreef:vandaag gezien
in lokeren
P Dendermonde-Lokeren?
Groeten,
Joris De Mol
Hoi,Dietrich schreef:Ik zie alle dagen nog klassiekjes uit die reeks dus zo bijzonder is dat niet.
Een heel aantal klassiekjes zijn met de nieuwe dienstregeling inderdaad uit Lokeren verdreven...b-loc schreef:ja op P Dendermonde-LokerenJoris schreef:Hallo,Op welke dienst?b-loc schreef:vandaag gezien
in lokeren
P Dendermonde-Lokeren?
Groeten,
Joris De Mol
elke morgen van ? tot 8:02
meestal twee bordeaux kleurige klassiekertjes op spoor A in Lokeren maar vandaag was het een cityrail![]()
en om +-8:10 zag ik vandaag door de schoolpoort ook een klassiekertje het station van lokeren binnenrijden(normaal duikbril)
en om 16:20 en 16:25 kun je er ook klassiekertjes bewonderen
das al van klassiekertjes in lokeren
eergisteren zag ik als ik naar school reed op de brug van "spoele" ook een gemoderniseerd en het CR klassiekje rijden...Een heel aantal klassiekjes zijn met de nieuwe dienstregeling inderdaad uit Lokeren verdreven...
Dit was de laatste P trein van 17.30u naar Gent, in Lokeren.
Ik ga dat eens in de gatenhouden, als er hier een CityRail rijdt, moet die op foto.
Groeten,
Joris De Mol
Voor die P-treinen speelt het tijdstip niet zo'n grote rol, want, die pendelen toch heen en weer...treinbruno schreef:eergisteren zag ik als ik naar school reed op de brug van "spoele" een gemoderniseerd en het CR klassiekje rijden...
het was de P trein die om 08:04 in Lokeren naar Dendermonde vertrekt
maar vanmorgend waren het er weer 2 rode![]()
soms rijdt er ook een rood en een gemoderniseerd gekoppeld.
mooie foto
En dat kan nog lang duren,Bartjedj schreef:Die displays en het op de juiste lijnen zetten van de CR's zal waarschijnlijk gebeuren als het GEN eenmaal in dienst komt.
BDJ