Tevens gaat erook geinvesteerd worden in de modernisering van het bestaande materiaal. De klassiekse stellen, de 800'en en de M5'en zijn als eerst aan de beurt.
** Deze info is vrij betrouwbaar, want het nieuws komt van de nmbs groep zelf.**
den bart leeft met een vermoedelijke vertraging van .....
.
Nee serieus, van die M6'en en locomotieven wist ik wel.
Maar dat er 80 drieledige moterstellen gingen bijkomen, wist ik niet.
Vind ik zeer goed nieuws. Niks beter dan een moterstel
Hallo,
Naar wat ik laatst las (meer dan een jaar geleden) zouden dat motor stellen zoals die in Duitsland moeten worden, de BR 423/425.
Maar wat dara waar van is, geen idee, zeker niet voor waar aannemen dus! Is ook al van lang geleden....
Groeten,
Joris De Mol
Joris schreef:Hallo,
Die motorstellen, dat zouden die voor het GEN moeten worden...
Groeten,
Joris De Mol
Worden dat nu dubbeldekkers of enkeldekkers?
er word vanalles geroddeld of het nu enkel of dubbeldek is, kijken zien en zwijgen is momenteel de boodschap, denk da we het pas zullen weten bij de persvoorstelling. tot op heden is er nog niets besteld (zover ik weet)dus de keuze is vermoedelijk nog niets eens gemaakt
Hallo,
Hoe zit het met die stellen voor 250/u? Maakt Ansola-Breda nog méér vertraging? Of is het bezig met een inhaal beweging? Tegen wanneer zouden die stellen er dus komen?
Groeten,
Joris De Mol
Joris schreef:Hallo,
Hoe zit het met die stellen voor 250/u? Maakt Ansola-Breda nog méér vertraging? Of is het bezig met een inhaal beweging? Tegen wanneer zouden die stellen er dus komen?
Groeten,
Joris De Mol
voor zover ik zelf nog kan volgen zou het eerste stel ergens rond begin 2008 gaan geleverd worden, in hoevere dit nog juist is weet ik niet meer