DLC NIEUWS
DLC NIEUWS
Binnenkort neemt DLC 4 nieuwe Class 66 in gebruik die een andere kleur hebben ze zijn dan niet meer grijs maar wel zwart
hier enkel foto's er van
IK HEB MET TOESTEMMING VAN DE STATIONSCHEF DE FOTO'S MOGEN MAKEN
hier enkel foto's er van
IK HEB MET TOESTEMMING VAN DE STATIONSCHEF DE FOTO'S MOGEN MAKEN
hallo
Op vrijdag 9-06-06 heeft de Class 66 JT-2 een proefritje dus zal eerdaags wel afgeleverd gaan worden
hier is de foto van Sevrien Ferréé 2006
http://www.rolandrail.net/nieuws/06/fp_01264.htm
hier de overbrening van de JT 1-9-10
http://www.rolandrail.net/nieuws/06/fp_01239.htm
op deze site staat nog wat info over deze class 66
http://www.nltrein.net/site/maatschappi ... /index.htm
er zijn ook geruchten dat DLC elektrische loks zou aan kopen
miss broertjes voor de ES64U2 101 van DLC
Groetjes 5941
Op vrijdag 9-06-06 heeft de Class 66 JT-2 een proefritje dus zal eerdaags wel afgeleverd gaan worden
hier is de foto van Sevrien Ferréé 2006
http://www.rolandrail.net/nieuws/06/fp_01264.htm
hier de overbrening van de JT 1-9-10
http://www.rolandrail.net/nieuws/06/fp_01239.htm
op deze site staat nog wat info over deze class 66
http://www.nltrein.net/site/maatschappi ... /index.htm
er zijn ook geruchten dat DLC elektrische loks zou aan kopen
miss broertjes voor de ES64U2 101 van DLC
Groetjes 5941
hallo
hier nog mee info over de zwarte class ik heb op een site deze info gevonden
PROZA)/(MRCE)/(bls lading), Kerzers/Müntschemier: Tot 24.6.06 vond tussen Kerzers en Müntschemier lawaaimetingen plaats met diesel locomotief jt-2 van het type JT42CWRM van de Elektromotorische fabrikant. Kort na 8 h kwam de indrukwekkende Diesel machine, samen met relatieve 465.013 BLS, van Berne aan die in Kerzers komt. Later dreven de twee locomotieven voor het metende punt van het bedrijfProza met kilometer 20.6 tussen Kerzers en Müntschemier, waar reeds meerdere keren en ook in de toekomstige lawaaimetingen plaatsvond en/of. worden gepland. Het verplaatste spoor en zijn voorwaarde (de sporen werden opnieuw slechts onlangs speciaal opgepoetst) zijn geschikt goed voor dergelijke metingen, aangezien het lawaai niet alleen uit het voertuig komt, maar ook in het spoor in het spoor ontwikkel me door Nachschwingungen. Daarom waren de sensoren bij de sporen wederkerig het spoor dat bij de metend punt niet alleen microfoon wordt geïnstalleerdz, maar ook. Tijdens de eerste reis bracht een storing bij PMS (de rem van de magneetpantoffel) relatieve vochtigheid het tijdschema slecht aan 465 in wanorde, d.w.z. kon de afstand niet op tijd voor de treindienst worden geopend. Jt-2 maakten verschillende Vorbeifahrten later in enige reis.
http://www.bahnonline.ch/phpkit/include ... entid=8696
http://www.bahnpics.com/nil/gallery.php ... %20Wynigen
http://www.bahnpics.com/daniel/gallery. ... s&show=all
groetjes 5941
hier nog mee info over de zwarte class ik heb op een site deze info gevonden
PROZA)/(MRCE)/(bls lading), Kerzers/Müntschemier: Tot 24.6.06 vond tussen Kerzers en Müntschemier lawaaimetingen plaats met diesel locomotief jt-2 van het type JT42CWRM van de Elektromotorische fabrikant. Kort na 8 h kwam de indrukwekkende Diesel machine, samen met relatieve 465.013 BLS, van Berne aan die in Kerzers komt. Later dreven de twee locomotieven voor het metende punt van het bedrijfProza met kilometer 20.6 tussen Kerzers en Müntschemier, waar reeds meerdere keren en ook in de toekomstige lawaaimetingen plaatsvond en/of. worden gepland. Het verplaatste spoor en zijn voorwaarde (de sporen werden opnieuw slechts onlangs speciaal opgepoetst) zijn geschikt goed voor dergelijke metingen, aangezien het lawaai niet alleen uit het voertuig komt, maar ook in het spoor in het spoor ontwikkel me door Nachschwingungen. Daarom waren de sensoren bij de sporen wederkerig het spoor dat bij de metend punt niet alleen microfoon wordt geïnstalleerdz, maar ook. Tijdens de eerste reis bracht een storing bij PMS (de rem van de magneetpantoffel) relatieve vochtigheid het tijdschema slecht aan 465 in wanorde, d.w.z. kon de afstand niet op tijd voor de treindienst worden geopend. Jt-2 maakten verschillende Vorbeifahrten later in enige reis.
http://www.bahnonline.ch/phpkit/include ... entid=8696
http://www.bahnpics.com/nil/gallery.php ... %20Wynigen
http://www.bahnpics.com/daniel/gallery. ... s&show=all
groetjes 5941
ik vermoed dat daar wel ergens een gelijkaardige functie zal bestaan, is misschien mogelijk dat het bij jullie een andere naam heeft, trouwens de meeste gebruiken in belgie de naam stationschef verkeerd het moet onderstationschef zijn, de eigenlijke stationschef zelf zie je zelden op een station rondlopen, die delegeerd zijn werk heSander schreef:En we hebben in Nederland niet eens een stationschef .Steven schreef:hehe een stationchef kan u officieel nooit toestemming geven aangezien je die schriftelijk zou moeten aanvragen, kortweg da is zijn PERSOONLIJKE toestemming, niet die van de firma