SPAM

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22579
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

SPAM

Bericht door Steven »

beste leden, ik kom hier haast dagelijks en doe men best in het geval er weer zo een reclame topic is om die snel te verwijderen, ik kan echter niet altijd toveren, dus bespaar de commentaar daar zou ik zeggen, geef het zo snel mogelijk door via pm eventueel aan mij schaap of mechanik, wij verwijderen het dan zo snel mogelijk

groeten steven
Laatst gewijzigd door Schaap op 23 dec 2007, 00:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: spam is voorbij!
Schaap
Site Admin
Berichten: 327
Lid geworden op: 31 jan 2006, 01:51
Locatie: Oostende
Contacteer:

Verwijdering gebruikers

Bericht door Schaap »

Ik heb een hele pak fake gebruiks weggesmeten (ik gok een stuk of 50)
Alle e-mail adressen die eindigen op .ru heb ik gebanned.

Moest ik perongeluk iemand weggesmeten hebben: mijn excuses (denk van niet maar kom)

Mvg,
Ben
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22579
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: Verwijdering gebruikers

Bericht door Steven »

Schaap schreef:Ik heb een hele pak fake gebruiks weggesmeten (ik gok een stuk of 50)
Alle e-mail adressen die eindigen op .ru heb ik gebanned.

Moest ik perongeluk iemand weggesmeten hebben: mijn excuses (denk van niet maar kom)

Mvg,
Ben
met dank voor de inzet :-)
BN-koekje

Bericht door BN-koekje »

Een oplossing is bij registratie een validatiefoto toe te voegen (zoals hier). Hierdoor kunnen die automatische bots zich niet meer registreren.
Wover

Bericht door Wover »

zelfs dat kunnen ze volgens mij tegenwoordig al omzeilen hoor.

het beste is gewoon een keuzevakje in de php file te zetten met een naam die enkel op dit forum gebruikt wordt en dat aangevinkt wil zijn als je wil registreren. De bots gaan dat dan niet weten en gaan niet geregistreerd geraken.
Schaap
Site Admin
Berichten: 327
Lid geworden op: 31 jan 2006, 01:51
Locatie: Oostende
Contacteer:

Bericht door Schaap »

Een oplossing is bij registratie een validatiefoto toe te voegen (zoals hier). Hierdoor kunnen die automatische bots zich niet meer registreren.
Log je uit en registeer je eens.. je zal duidenlijk de cijfertjes zien staan :roll:
BN-koekje

Bericht door BN-koekje »

dan zijn het meestal mensen die handmatig registreren. Weinig aan te doen (tenzij je een bevestiging door ee medewerker gaan vereisen) :?
Gebruikersavatar
trainfreak
Berichten: 2628
Lid geworden op: 01 feb 2006, 09:25
Locatie: Wettere

Bericht door trainfreak »

Het valt me op dat er nu gaan ongewenste berichten meer komen. Of vergis ik me?
Gebruikersavatar
e49memling
Berichten: 720
Lid geworden op: 27 feb 2006, 21:08
Locatie: Vlaams Brabant-Pajottenland

Bericht door e49memling »

er zijn forums waar je bij het inloggen, een getal met hanenpoten geschreven, moet ingeven, dit kan niet bij een automatische login.
Gebruikersavatar
Shrek
Berichten: 12624
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09

Bericht door Shrek »

trainfreak schreef:Het valt me op dat er nu gaan ongewenste berichten meer komen. Of vergis ik me?
ik denk ook dat we er vanaf zijn :D
Gebruikersavatar
e49memling
Berichten: 720
Lid geworden op: 27 feb 2006, 21:08
Locatie: Vlaams Brabant-Pajottenland

Bericht door e49memling »

Ik merk regelmatig dat nieuwe "leden" een adres in Amerika of zo hebben, en hun link naar hun eigen website gewoon naar reklame-sites gaan, ik hoop dat deze pipo's er meteen worden uitgebonjourd?
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22579
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

ik kan als MOD enkel berichten verwijderen jammer genoeg niet hun inschrijving dat is werk voor onze vriend schaap
Stijn D.C.
Berichten: 801
Lid geworden op: 05 feb 2006, 15:23
Contacteer:

Bericht door Stijn D.C. »

View previous topic :: View next topic
Author Message
Stijn D.C.



Joined: 05 Feb 2006
Posts: 231

Posted: Tue Nov 14, 2006 4:00 pm Post subject: Spanners op site

--------------------------------------------------------------------------------

Ik weet niet of jullie het al gemerkt hebben, maar er zitten spammers op het forum, kijk naar het nieuwe lid met .org in zijn nick...

Back to top


Steven



Joined: 31 Jan 2006
Posts: 3197
Location: Merchtem (B) FMHT
Posted: Tue Nov 14, 2006 4:43 pm Post subject: Re: Spanners op site

--------------------------------------------------------------------------------

Stijn D.C. wrote:
Ik weet niet of jullie het al gemerkt hebben, maar er zitten spammers op het forum, kijk naar het nieuwe lid met .org in zijn nick...


ben er mee bezig, over spam is er al ne topic afzonderlijk, gelieve ze daar dus te posten als er nog opvallen, van deze gaat de deur dicht
_________________
http://WWW.SPOORVENTJE.BE

Kzou zeggen, bedankt om te melden
Accelerat
Berichten: 2771
Lid geworden op: 01 sep 2006, 22:37
Locatie: Canada

Bericht door Accelerat »

Steven schreef:ik kan als MOD enkel berichten verwijderen jammer genoeg niet hun inschrijving dat is werk voor onze vriend schaap
Zou ik mogen weten wie eigenlijk de admin is?
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22579
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

sncf-sncb schreef:
Steven schreef:ik kan als MOD enkel berichten verwijderen jammer genoeg niet hun inschrijving dat is werk voor onze vriend schaap
Zou ik mogen weten wie eigenlijk de admin is?
dat is schaap, hij is op de hoogte, heb hem gemaild
Plaats reactie