HLE 2750.

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Locomotief 5175
Berichten: 338
Lid geworden op: 31 jan 2006, 19:59
Locatie: LK.

HLE 2750.

Bericht door Locomotief 5175 »

In de nieuwe tijdschrift " OP DE BAAN 72 " stond een foto van 2750 in nieuwe schildering die past met de M6. En boven de foto staat een datum van opname en dat is 1 april 2006 !!!!! Hoe kan dat ???? is dat 1 aprilgrap ???? Ik denk van wel. Groeten.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
ThomSten

Bericht door ThomSten »

Natuurlijk he, anders zou die foto dus gisteren gemaakt zijn, en die staat in een tijdschrift dat al in de winkels ligt. Beetje vreemd.
Gebruikersavatar
msts.be
Berichten: 1477
Lid geworden op: 02 feb 2006, 20:06

Bericht door msts.be »

Natuurlijk , een soortgelijke grap heeft men ooit uitgehaald in de SJ , daar stond een foto van een BR189 in NMBS-kleuren ... met de vermelding dat de lok ging voorgesteld worden op 1 April op spoor 23 in Brussel-Zuid :lol:
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

msts.be schreef:Natuurlijk , een soortgelijke grap heeft men ooit uitgehaald in de SJ , daar stond een foto van een BR189 in NMBS-kleuren ... met de vermelding dat de lok ging voorgesteld worden op 1 April op spoor 23 in Brussel-Zuid :lol:
:mrgreen:
groentje
Berichten: 7305
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Bericht door groentje »

Iemand daar nog een foto van? Van het artikel, uiteraard, niet van de voorstelling :wink:
Bert

Bericht door Bert »

Ik heb die hier ergens liggen, zal eens zoeken. :wink:
Gebruikersavatar
Tim
Berichten: 1219
Lid geworden op: 31 jan 2006, 22:29

Bericht door Tim »

Trainspotterke schreef:
msts.be schreef:Natuurlijk , een soortgelijke grap heeft men ooit uitgehaald in de SJ , daar stond een foto van een BR189 in NMBS-kleuren ... met de vermelding dat de lok ging voorgesteld worden op 1 April op spoor 23 in Brussel-Zuid :lol:
:mrgreen:
Dan waren er ook idioten die daar effectief stonden :P :lol:
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22576
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

die staan overal tim :-) en ik ga er verder niet op in. ik vang enkel leuke roddels op van mensen die zich in groep idioot gedragen tov een TB :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Tim schreef:
Trainspotterke schreef:
msts.be schreef:Natuurlijk , een soortgelijke grap heeft men ooit uitgehaald in de SJ , daar stond een foto van een BR189 in NMBS-kleuren ... met de vermelding dat de lok ging voorgesteld worden op 1 April op spoor 23 in Brussel-Zuid :lol:
:mrgreen:
Dan waren er ook idioten die daar effectief stonden :P :lol:
:mrgreen:
Bert

Bericht door Bert »

msts.be schreef:Natuurlijk , een soortgelijke grap heeft men ooit uitgehaald in de SJ , daar stond een foto van een BR189 in NMBS-kleuren ... met de vermelding dat de lok ging voorgesteld worden op 1 April op spoor 23 in Brussel-Zuid :lol:
Hier is hij dan: De ES 64 F4 :lol:
Bijlagen
reeks 14 op 1APRIL.jpg
reeks 14 op 1APRIL.jpg (103.98 KiB) 8139 keer bekeken
Jonathan

Bericht door Jonathan »

Zo, lelijk zeg. Amai :twisted: :twisted:
groentje
Berichten: 7305
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Bericht door groentje »

Boh, het valt wel mee, toch? Hoewel ik het geel iets lager zou laten komen, en ook het nummer in het geel zou zetten...
SIMPY.be

Bericht door SIMPY.be »

Hahaha, zo grappig! 8) 8) 8) :lol: :lol: :lol: :lol: :twisted:
Bert

Bericht door Bert »

Het grote zwarte vlak zou ik toch vervangen door iets anders. :?
Het geel over de volledige neus.
ThomSten

Bericht door ThomSten »

Ge ziet toch zo dat die foto fake is.
Amaai die spotters die dan in Brussel op diene loc hebben gewacht zijn dan wel fameus blind zenne! :lol: :lol:
Plaats reactie