Steven schreef:sprinters wegens hun zwakke remvermogen
Ik vind de sprinters goeie stelletjes.
Enkel in de herfstperiode zijn ze minder geschikt, alhoewel je met een paar trucken het slippen tijdens het remmen wel kan beperken....
De varkensneuzen!
Die hun binnenkant is gewoonweg vuil en lelijk.
Met de buitenkant en rij-eigenschappen ervan heb ik geen problemen, als ze deze eens van binnen moesten opknappen, zouden het wel prachtige stellen kunnen worden.
Als ik twee keuzes zou hebben dan zou ik voor de gemodderniseerde stellen en voor de MW 41 gaan.
Aangezien de 41 dikke vette brol is, en die tweetjes nog deftig bollen.
=> 41dus
Elgar schreef:De varkensneuzen!
Die hun binnenkant is gewoonweg vuil en lelijk.
Met de buitenkant en rij-eigenschappen ervan heb ik geen problemen, als ze deze eens van binnen moesten opknappen, zouden het wel prachtige stellen kunnen worden.
Steven schreef:sprinters wegens hun zwakke remvermogen
Ik vind de sprinters goeie stelletjes.
Enkel in de herfstperiode zijn ze minder geschikt, alhoewel je met een paar trucken het slippen tijdens het remmen wel kan beperken....
de goe kanten van de sprinter, de manier van besturen en die spiegels zijn handig, al de andere dingen zoek ik eerst bij andere ms voor ik van een sprinter verder kan spreken hoor
De goede kanten van de sprinter, de manier van besturen en die spiegels zijn handig, al de andere dingen zoek ik eerst bij andere ms voor ik van een sprinter verder kan spreken hoor
Je kan natuurlijk geen sprinter vergelijken met bv een ms96. Dat is nogal logisch ook. Maar sprinterkes zijn uitstekend geschikt voor L treintjes te verzekeren. Ze trekken enorm goed op en remmen vrij goed (bij droog weer). Het is natuurlijk ieder zijn smaak. Maar buiten dat ze slipgevoelig zijn en soms rammel geluiden geven tegen 120 kan ik daar weinig aan afkeuren.