Ik zoek werk.

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
paljas

Bericht door paljas »

Als de belastingen al eens 2700 eurootjes terugstorten ben ik blij om bij de nmbs te werken....
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22494
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

hehe kan ik me voorstellen paljas, voor minder als 1.500€ ga ik ook ni meer :-)
adminn

Bericht door adminn »

stof schreef:Bedankt om te reageren allemaal, ik heb email gestuurd naar DLC maar die sturen niks terug.
Heb mijn cv doorgemaild voor treinbestuurder bij DLC en ben benieuwd of ze me een brief gaan sturen, want mailen kunnen ze precies inderdaad niet :(
GemZ

Bericht door GemZ »

adminn schreef:
stof schreef:Bedankt om te reageren allemaal, ik heb email gestuurd naar DLC maar die sturen niks terug.
Heb mijn cv doorgemaild voor treinbestuurder bij DLC en ben benieuwd of ze me een brief gaan sturen, want mailen kunnen ze precies inderdaad niet :(
Ze zullen pas een mail sturen op het moment dat ze de data weten voor de info-avonden.
Wil anders wel eens navragen of ze die al weten, of je stuur me een mail met je gegevens en ik zal ze eens op haar vingers tikken. Moet toch nog achter een nieuw fluovestje
Laatst gewijzigd door GemZ op 27 okt 2007, 22:16, 1 keer totaal gewijzigd.
adminn

Bericht door adminn »

:lol:

check pm
GemZ

Bericht door GemZ »

adminn schreef::lol:

check pm
:lol:
GemZ

Bericht door GemZ »

GemZ schreef:
adminn schreef::lol:

check pm
:lol:
Dat geld voor iedereen, als je vragen hebt over DLC/Crossrail wil ik ze altijd beantwoorden (privé), op fora enkel zolang het geen contractbreuk met ze brengt.
Plaats reactie