Ik zoek werk.

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
stof

Ik zoek werk.

Bericht door stof »

Ik werk nu al een aantal jaren als treinbestuurder in een privéfirma.
Ik heb het daar nu al wel een beetje gezien en zijn allemaal bewegingen op het terrein zelf.
Het werk doe ik heel graag.
Weet er soms iemand waar ze nog bestuurders zoeken.
Stijn D.C.
Berichten: 801
Lid geworden op: 05 feb 2006, 15:23
Contacteer:

Bericht door Stijn D.C. »

stof

Bericht door stof »

Lol, heb ik naar gekeken maar verdiend niet veel, ik verdien nu goed mijn boterham.
Wover

Bericht door Wover »

Bij de NMBS heb je natuurlijk wel een pak voordelen, zoals gratis mogen reizen in heel Europa (of toch minstens met 50% korting), veel voordelen voor uw familieleden eventueel (kinderen op reis sturen met de ziekenkas,...).

De werkomstandigheden in de privé zijn naar't schijnt niet zo goed, maar bij DLC krijg je dan wel weer een bedrijfswagen ;).
Gebruikersavatar
Shrek
Berichten: 12624
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09

Bericht door Shrek »

stof schreef:Lol, heb ik naar gekeken maar verdiend niet veel, ik verdien nu goed mijn boterham.
rotwerk betaald dikwijls goed :wink: je moet voor jezelf maar uitmaken wat je het belangrijkste vind he :P
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22507
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

stof schreef:Lol, heb ik naar gekeken maar verdiend niet veel, ik verdien nu goed mijn boterham.
euh jij hebt naar de wedde zonder premies gezien en idd dan zie je het ni zo vet zitten allicht, maar +- 1/4 van mijn loon zijn premies, dan nog maaltcheques en de verkeersvoordelen, gratis hospitalisatie verzekering, een ziekenkas die beter terugbetaald dan eender welke andere ziekenkas in belgie :-) en nog andere voordelen (voordelig gsm-en, pretparken, tanken, ....)
R4C-Fan

Bericht door R4C-Fan »

Ich selber arbeite ja bei der DB als Lokführer und sehe da gegenüber den Privatbahnen auch den Vorteil das ich innerhalb des Betriebs immer die Möglichkeit habe einen neuen Job zu finden. Ausserdem die Vergünstigungen im Bezug auf die Fahrkarten(Inland/Ausland).
Bei einer Privatbahn hast du immer das Problem das die mal schlecht läuft oder gar insolvent wird. Da schau ich natürlich dann auch auf alle Vorteile statt nur auf das Geld.
Gebruikersavatar
e49memling
Berichten: 720
Lid geworden op: 27 feb 2006, 21:08
Locatie: Vlaams Brabant-Pajottenland

Bericht door e49memling »

stof schreef:Lol, heb ik naar gekeken maar verdiend niet veel, ik verdien nu goed mijn boterham.
Weten wat ge wilt, boterham en/of leuk, denk eens na
Maaslijn

Bericht door Maaslijn »

Ns in Nederland :D
groentje
Berichten: 7272
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Bericht door groentje »

Of ACTS... Ze hebben zelfs een leuke website: http://www.locroep.nl/ .
En aangezien Nederland met een waarlijk nijpend tekort zit aan treinbestuurders...
Accelerat
Berichten: 2771
Lid geworden op: 01 sep 2006, 22:37
Locatie: Canada

Bericht door Accelerat »

Ik geloof dat veolia transport op hun locjes ook stickers hadden van "machinisten gezocht".
lucian

Bericht door lucian »

stof schreef:Lol, heb ik naar gekeken maar verdiend niet veel, ik verdien nu goed mijn boterham.
En uwe belastingsbrief :roll:
Kunt ge die alleen dragen :lol:
Gebruikersavatar
Bart
Berichten: 522
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:25
Locatie: Sint-Niklaas

Bericht door Bart »

stof schreef:Lol, heb ik naar gekeken maar verdiend niet veel, ik verdien nu goed mijn boterham.
Dan moet je blijven waar je bent hé. :wink:
stof

Bericht door stof »

Bedankt om te reageren allemaal, ik heb email gestuurd naar DLC maar die sturen niks terug.
Mijn belastingbrief kan ik alleen dragen geen prob, ik betaal een huis af en krijg belastingen terug.
Ik ga die andere tips eens opzoeken.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22507
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

stof schreef:Bedankt om te reageren allemaal, ik heb email gestuurd naar DLC maar die sturen niks terug.
Mijn belastingbrief kan ik alleen dragen geen prob, ik betaal een huis af en krijg belastingen terug.
Ik ga die andere tips eens opzoeken.
stof, da doe ik ook en werk als treinbestuurder bij de nmbs :-)
Plaats reactie