Ik zoek werk.

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
stof

Ik zoek werk.

Bericht door stof »

Ik werk nu al een aantal jaren als treinbestuurder in een privéfirma.
Ik heb het daar nu al wel een beetje gezien en zijn allemaal bewegingen op het terrein zelf.
Het werk doe ik heel graag.
Weet er soms iemand waar ze nog bestuurders zoeken.
Stijn D.C.
Berichten: 801
Lid geworden op: 05 feb 2006, 15:23
Contacteer:

Bericht door Stijn D.C. »

stof

Bericht door stof »

Lol, heb ik naar gekeken maar verdiend niet veel, ik verdien nu goed mijn boterham.
Wover

Bericht door Wover »

Bij de NMBS heb je natuurlijk wel een pak voordelen, zoals gratis mogen reizen in heel Europa (of toch minstens met 50% korting), veel voordelen voor uw familieleden eventueel (kinderen op reis sturen met de ziekenkas,...).

De werkomstandigheden in de privé zijn naar't schijnt niet zo goed, maar bij DLC krijg je dan wel weer een bedrijfswagen ;).
Gebruikersavatar
Shrek
Berichten: 12624
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09

Bericht door Shrek »

stof schreef:Lol, heb ik naar gekeken maar verdiend niet veel, ik verdien nu goed mijn boterham.
rotwerk betaald dikwijls goed :wink: je moet voor jezelf maar uitmaken wat je het belangrijkste vind he :P
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22507
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

stof schreef:Lol, heb ik naar gekeken maar verdiend niet veel, ik verdien nu goed mijn boterham.
euh jij hebt naar de wedde zonder premies gezien en idd dan zie je het ni zo vet zitten allicht, maar +- 1/4 van mijn loon zijn premies, dan nog maaltcheques en de verkeersvoordelen, gratis hospitalisatie verzekering, een ziekenkas die beter terugbetaald dan eender welke andere ziekenkas in belgie :-) en nog andere voordelen (voordelig gsm-en, pretparken, tanken, ....)
R4C-Fan

Bericht door R4C-Fan »